رامین رضاییان و استقلال در آب‌نمک-راهبرد معاصر
نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان AFC کیت تخت جمشید پرسپولیس را تایید کرد ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  تصاویر آخرالزمانی از ویرانی‌های حمله به ضاحیه بیروت فیلم | تصاویری از محل حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه فیلم | عملیات آواربرداری در ضاحیه بیروت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

رامین رضاییان و استقلال در آب‌نمک

در چند روز اخیر مدیران استقلال با رامین رضاییان صحبت کردند و این بازیکن نیز به استقلال پاسخی نداده و اعلام کرده درحال بررسی شرایط تیم‌های عربی است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۶۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رامین رضاییان مدافع - هافبک سپاهان بالاخره در فوتبال ایران به مقام قهرمانی رسید و توانست جام حذفی را با سپاهان ببرد. او که چند فصل در پرسپولیس بازی کرده بود اما هیچگاه موفق نشد با این تیم قهرمان شود.

 

رضاییان که همواره علاقه خاصش را به پرسپولیس و هوادارانش نشان داده بود و بارها در مصاحبه‌هایش مدعی شده بود که در لیگ ایران به غیر از پرسپولیس در تیم دیگری بازی نمی کند، در دو فصل اخیر لباس سپاهان را پوشید و مقابل پرسپولیس هم به میدان رفت.

 

رضاییان در بازی آخر سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با شعار عده ای از هواداران قرمزپوش مواجه و باعث ناراحتی این بازیکن شد. همین مساله باعث شد تا رضاییان مصاحبه ای انجام دهد و بگوید هیچوقت از سمت هواداران استقلال مورد بی احترامی قرار نگرفته و اگر به این تیم گل بزند خوشحالی نمی کند.

 

همین مساله باعث شد تا شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به استقلال به گوش برسد. رضاییان پس از قهرمانی با سپاهان در جام حذفی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد. گفته می شود مدیران استقلال پس از جدایی کوین یامگا به دنبال جذب رامین هستند و در چند روز اخیر با او مذاکراتی انجام دادند اما گویا رضاییان منتظر پیشنهاداتی از سمت تیم های عربی است تا دوباره لژیونر شود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده