سازمان ملل: شاهد نقض قوانین بین المللی از سوی تل آویو هستیم-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

سازمان ملل: شاهد نقض قوانین بین المللی از سوی تل آویو هستیم

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را تقبیح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۷۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، گرچه آمریکا و کشورهای غربی چشم خود را به روی توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بسته‌اند، اما نهادهای بین المللی فعال در حوزه حقوق بشر با رصد شرایط در حال انتقاد مداوم از جنایات تل آویو هستند.

 

بر این اساس، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با تقبیح اقدامات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در کرانه باختری و غزه، از رفتارهای غیرقانونی این رژیم ابراز تأسف کرد.

 

در بیانیه منتشر شده در این زمینه آمده است: ما شاهد نقض مکرر قوانین بشردوستانه و انسانی از سوی تل آویو هستیم. به ویژه اقدامات اسرائیل در حمله به اردوگاه آوارگان شاتی و حمله به جنین در کرانه باختری ناقض قوانین بین المللی است.

 

این بیانیه می‌افزاید: حملات گسترده و نامناسب به زیرساخت‌های غیرنظامی از سوی صهیونیست‌ها منجر به کشته و زخمی شدن فلسطینیان و نابودی خانه‌های آنها در غزه شده است.

 

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با اشاره به شرایط بحرانی در کرانه باختری، تاکید دارد: براساس قوانین بین المللی اسرائیل به عنوان نیروی اشغالگر در این منطقه مسئول حفظ جان و مال غیرنظامیان فلسطینی است. با این وجود، نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان با حمله به فلسطینیان قوانین بین المللی و بشردوستانه را نقض می‌کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار