یک زندان فوق امنیتی در کانادا تخلیه شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

یک زندان فوق امنیتی در کانادا تخلیه شد

مقامات کانادا، یک زندان فوق امنیتی این کشور در استان کبک را به دلیل شدت گرفتن آتش سوزی‌های جنگلی در این منطقه، تخلیه کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۸۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، سرویس خدمات جزایی کانادا اعلام کرد 225 زندانی محبوس در یک زندان فوق امنیتی در استان کبک به دلیل شدت گرفتن آتش سوزی های جنگلی در این منطقه، تخلیه شدند.

 

براساس این گزارش، دستور تخلیه این زندان در روز جمعه صادر و زندانیان به دیگر زندان های امن تادیبی فدرال منتقل شدند.

 

مقامات این سرویس افزودند: ما برای انجام عملیات تخلیه زندانیان، قوانین را با کمک دوستان دیگرمان، اعمال کردیم تا امنیت و ایمنی کارکنانمان، مردم و مجرمان تحت مراقبت و محافظت ما، حفظ کنیم.

 

این در حالی است که سازمان آتش نشانی کبک روز گذشته اعلام کرد 7 ناحیه از شمال بندر کارتیر درگیر آتش سوزی شده و در حال حاضر شعله های آتش از کنترل خارج شده است.

 

سرویس خدمات جزایی تصریح کرد شرایط اضطراری همچنان ادامه دارد و مسئولان در حال بررسی زمان احتمالی بازگشایی این زندان فوق امنیتی هستند.

 

میزان خسارات آتش سوزی های فصلی در سراسر کانادا در سال جاری تاکنون کمتر از خسارات آتش سوزی های فصلی سال 2023 بوده است که در آن بیش از 15 میلیون هکتار جنگل در آتش سوخت. با این حال، دولت فدرال، تابستان دیگری با متوسط دمایی بالاتر را پیش بینی کرده اند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار