کاپیتان استقلال ماندنی شد؟-راهبرد معاصر

کاپیتان استقلال ماندنی شد؟

فرشید سمیعی در واکنش به سوالی در رابطه با سید حسین حسینی جواب قطعی برای ماندن کاپیتان اول فصل پیش استقلال نداد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۱۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ از موضوعات مورد بحث بین هواداران و پیشکسوتان استقلال طی هفته‌های اخیر ادامه همکاری باشگاه با سید حسین حسینی برای فصل آینده است.

 

پس از بروز برخی مشکلات در حاشیه یکی از دیدارهای استقلال بین سید حسین حسینی و یکی از هواداران، کمیته اخلاق نسبت به رفتار دروازه‌بان استقلال محرومیت و جریمه‌ای را برای او در نظر گرفت که حالا گفته می‌شود این موضوع به شکلی دیگر گریبان این دروازه‌بان ملی پوش سابق را گرفته و احتمال دارد حسینی دیگر نه تنها نتواند به همکاری اش با باشگاه استقلال ادامه دهد بلکه ممکن است حتی دیگر باشگاه‌های داخلی هم با او همکاری نکنند.

 

در همین ارتباط و در پاسخ به سوال خبرنگاران در این باره فرشید سمیعی - سرپرست موقت مدیرعاملی باشگاه – گفت: «باید یکسری مذاکرات انجام شود و امیدواریم در خدمت ایشان باشیم». سمیعی هرگز در این باره جواب قطعی نداد که حسینی می‌تواند با استقلال ادامه بدهد یا نه! بنابراین این احتمال که دروازه‌بان اصلی استقلال فصل آینده در جمع بازیکنان این تیم نباشد باز هم قوت گرفت.

 

لازم به ذکر است؛ از سوی دیگر ظرف ۴۸ ساعت گذشته اعلام شد یک دروازه‌بان خارجی کاندیدای همراهی استقلال برای فصل آینده است که این بحث نیز می‌تواند این موضوع را به شکلی دیگر تغییر دهد.

 

هواداران استقلال معتقدند وقتی سید حسین حسینی بهترین فصل فوتبال خود را سپری کرده جذب دروازه بان خارجی فقط نفع رساندن به دلال‌هاست، به خصوص که تا امروز هیچ نهادی مانع حضور حسینی در استقلال نشده و این تیم خالدآبادی را هم در اختیار دارد که لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند و سهمیه زیر ۲۵ سال است.

 

البته منتقدان جواد نکونام می‌گویند او به دلایل غیر فنی دیگری قصد جذب دروازه بان خارجی را دارد و سید حسین حسینی هیچ ممنوعیتی برای ادامه حضور در استقلال ندارد.

 

سید حسین حسینی در هفته‌های پایانی لیگ مقابل برخی رفتارهای کادر فنی استقلال نظیر اتلاف وقت واکنش نشان داده بود./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده