جریمه تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد-راهبرد معاصر

جریمه تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای انضباطی مسابقه تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۱۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه اعلام کرد: باشگاه سپاهان بدلیل سو رفتار تیمی و توهین به داور توسط تماشاگران و نقض مقررات بازی و تحقق مسوولیت تضامنی، طبق مواد ۵۰، ۵۱، ۸۶ و ۱۱۷ آیین نامه انضباطی با جریمه ۷۰۰ میلیون ریالی مواجه شد که این رای قابل تجدیدنظر است.

سید امین کریمی، ماساژور تیم سپاهان بدلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده ۵۴ آیین نامه انضباطی، با یک جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون ریالی روبه‌رو شد.

همچنین کمیته انضباطی، حسین عسگری عضو کادر فنی تیم سپاهان را بدلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده ۵۴ آیین نامه انضباطی، با ۲ جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی جریمه کرد.

«برایان دابو» بازیکن این تیم نیز بدلیل رفتار غیرورزشی ۴۰۰ میلیون ریال و سیاوش یزدانی بدلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی با ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات رسمی سال آینده و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش ایرنا، سپاهان ۲۶ خراد امسال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان توانست با نتیجه ۲ بر یک گل‌گهر سیرجان را از پیش‌رو بردارد.

این دیدار از اواسط نیمه دوم به درگیری کشیده شد و پس از سوت پایان بازی حتی در تونل و محوطه رختکن تیم‌ها نیز ادامه یافت./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار