پاسخ منفی پرسپولیس به درخواست مالی گزینه استقلال-راهبرد معاصر

پاسخ منفی پرسپولیس به درخواست مالی گزینه استقلال

باشگاه پرسپولیس درخواست مالی بالای محمد حسین اسلامی را نپذیرفت.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۲۴۷۴۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، محمدحسین اسلامی یکی از بازیکنانی بود که باشگاه پرسپولیس نیم نگاهی به جذب او داشت. سرخ پوشان پس از جدایی مهدی ترابی مذاکراتی را با اسلامی انجام دادند اما درخواست مالی بالای این بازیکن هر بار مذاکرات را نیمه تمام گذاشت. جالب این که در همین شرایط برخی از رسانه‌ها از توافق نهایی اسلامی و باشگاه پرسپولیس خبر می‌داند درحالی که درخواست مالی اسلامی چندین میلیارد بالاتر از رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس بود.

 

سرخ پوشان برای جذب اسلامی حاضر بودند رقمی‌حدود ۱۷، ۱۸ میلیارد پرداخت کنند اما درخواست اسلامی بیش از این بود و حتی طبق اعلام یکی از مدیران پرسپولیس رقم موردنظر این بازیکن جوان بالاتر از رقم سقف ۲۱ میلیاردی پرسپولیس بود. به همین خاطر توافق مالی بین این آن‌ها انجام نشد تا اسلامی در موازات مذاکره با پرسپولیس با دو باشگاه سپاهان و استقلال نیز وارد مذاکره شود. گویا نهایت پیشنهاد باشگاه سپاهان به اسلامی نیز همین حدود بود تا وینگر جوان ذوب آهن تصمیم بگیرد برای فصل آینده پیراهن استقلال را به تن کند چرا که مذاکره کننده باشگاه استقلال با رقم درخواستی اش موافقت کرده بود.

 

گفتنی است پرسپولیس در نیم فصل نیز به دنبال جذب محمدحسین اسلامی بود که البته در آن مقطع باشگاه ذوب آهن با جدایی او موافقت نکرد. پرسپولیس اگر در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیست و سوم ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه ذوب آهن می‌پرداخت، بند فسخ قرارداد اسلامی را فعال می‌کرد و مالک این بازیکن می‌شد اما گرانی بیش از حد دلار در آن مقطع باعث شده بود پرسپولیس در صورت پرداخت ۱۸ میلیارد تومان بابت بند فسخ اسلامی، از سقف پرداختی سازمان لیگ عبور می‌کرد./خبرورزشی

ارسال نظر