دعوت مداحان و منبری‌ها برای وحدت جبهه انقلاب در مرحله دوم انتخابات-راهبرد معاصر

دعوت مداحان و منبری‌ها برای وحدت جبهه انقلاب در مرحله دوم انتخابات

مداحان و منبری‌های کشور در این فرصت باقیمانده تا مرحله دوم انتخابات، در فضای مجازی مردم را به افزایش مشارکت دعوت کرده و از جبهه انقلاب هم وحدت خواستند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۴۷۷۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ چهادهمین انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شد و مردم روز پانزدهم تیرماه باید از میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی یک نفر را به عنوان رئیس جمهور منتخب خود انتخاب کنند.
مداحان و منبری‌های کشور به عنوان چهره‌های شاخص و اثرگذار در این فرصت باقیمانده تا انتخابات در فضای مجازی مردم را به افزایش مشارکت دعوت کردند و از جبهه انقلاب اسلامی هم وحدت حول نامزد خود را خواستند.
حسین طاهری در این خصوص نوشت: «این حقیر به عنوان یک شهروند انقلابی حق انتخاب و اعلام رأی و تبادل نظر با دوستانم را داشته و دارم؛
لذا از آقای دکتر قالیباف حمایت کرده و اگر بازهم به عقب برگردیم همین کار را تکرار خواهم کرداما الان باید دل یک دله کنیم تا به امید خدا شاهد پیروزی جبهه انقلاب اسلامی باشیم.»
حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری سخنرانی مذهبی با هشتگ ‎#همدلی
هم نوشت: «بدانیم؛ ندای تفرقه با هرلفظ و  به هرشکل از هر کسی در هر پست ومقامی  کم یا زیاد که باشد، چه از سر جهل و چه عمد قطعا ندای ابلیس و دشمنان قسم خورده انقلاب است. مراقب باشیم که دین را با حلقوم ابلیس به زبان جاری نکنیم، که یقینا آن دین عین بی دینی است.

مسعود پیرایش هم در این باره نوشت: «تحلیل‌ها را بگذارید برای بعد!
مقصر کسانی‌اند که در این شرایط هم در حال تخریب در جبهه خودی‌اند
مکر شیطان و دشمنان ایجاد تفرقه و یارگیری از اردوگاه انقلاب است
یک هفته فرصت اتحاد و همدلی داریم. باید ‎#دولت_سوم_روحانی در ویترین بیاید و مردم شناخت پیدا کنند»
ابوذر بیوکافی هم نوشت: «اگر کسی در تشویق به «رای دادن» کم کاری کنه، نمی‌تونه جواب بده... ایران قلب تپنده همه آزادمردان جهانه...»
برخی دیگر از مداحان و سخنرانان همچون سیدمجید بنی‌فاطمه، مجتبی رمضانی، علی پورکاوه، حجت‌الاسلام عباس صراف، حسین رستمی، محمدحسین حدادیان، علی مهدوی‌نژاد، یزدان ناصری، احد قدمی، محمدرضا بذری و حجت‌الاسلام پناهیان هم با انتشار استوری در فضای مجازی جبهه انقلاب را به وحدت، کنارگذاشتن اختلافات گذشته و تحلیل آنچه رخ داده دعوت کردند.
منصور ارضی مداح اهل بیت هم در پیامی، جبهه انقلاب را در مرحله دوم انتخابات به وحدت دعوت کرد. در این بیانیه آمده است:
السَّلامُ عَلَيْكُمْ يا أهلَ بَيْتِ النُّبُوَّة
در سالیان متمادی آنچه که دستگاه سیدالشهداء علیه‌السلام و مادحین و هیأت مذهبی را مؤثر و محل رجوع عموم مردم کرده است برادری و مواسات بوده و هست.
ضمن خداقوت به همه مداحان که همگی از عزیزان من هستند و آغوش من همیشه به روی آنها باز است که با لبیک به فرمان نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف امام خامنه‌ای مدظله‌العالی برای مشارکت حداکثری و پیروزی جبهه انقلاب و امتداد دولت شهید مظلوم رئیسی عزیز انجام وظیفه کردند، می‌خواهم در این مرحله حساس و در آستانه ماه محرم با همت مضاعف، یکدل و یکصدا با هدف استقرار دولت انقلابی کار را تمام کنند.
حسین سازور مداح اهل بیت هم پیامی خطاب به مردم، مداحان و سخنرانان نوشت که در آن آمده است:
سلام بر شما که در بزنگاه‌های حساس و تاریخی ایران اسلامی و انقلاب شکوهمند امام و شهیدان خوش درخشیده‌اید.
سلام بر شما که با تمسک و ارادت خالصانه و در ظل عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، با حضور و اعلام موضع حق‌طلبانه، پرچم خونین انقلاب و شهیدان را بر دوش گرفته و در آزمون دفاع از آرمان‌های امام شهیدان و خلف صالح آن بزرگوار، روسپید بوده‌اید.
امروز آن هنگامه‌ی تاریخ انقلاب است که بایستی همچون گذشته پرچم بر دوش و آبرو بر دست گرفته، با دفاع جانانه از کاندید جبهه انقلاب، همگان را به حضور در انتخابات و با بصیرت رأی به او، حق مطلب را ادا کرده و امام و شهیدان و ولی خدا، رهبر عزیز را از این حرکت انقلابی، شادمان سازیم.
منافقان جدید این زمانه، امضاءکنندگان پشت پرده‌ خیانت به ایران عزیز، تاراج کنندگان خزانهی مملکت، دوستان واقعیِ دشمنان این ملت، همه در یک صف واحد، با پشتیبانی از کاندیدای نیابتی خود، موجبات سرور و شادمانی شیطان بزرگ و دشمن اصلی و همیشگی ایران اسلامی را فراهم ساخته اند.
فارغ از هر حرف و سخنی، امروز رأی به آقای جلیلی، رأی به انقلاب و راه شهیدان است. بزرگان و عزیزان این شجره طیبه!
خدای متعال شاهد است که ما و شما، ان‌شاءالله به تکلیف الهی و انقلابی خود عمل می‌کنیم.
شما علمداران که از روز نخست قبولیِ خدمت در بارگاه نورانی آل‌الله صلوات الله علیم اجمعین، همیشه چشم به لطف و عنایت اهل‌بیت (ع) دوخته‌اید، در این برهه‌ حساس، با توسل به محضر منور صاحب این کشور، حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج) و برای استمرار راه شهید خدمت؛ رئیسی عزیز، با صدور بیانیه و اعلام در مجالس خود، یکبار دیگر، نورانیت و صراط مستقیمِ این شجره‌ طیبه را اثبات نمائید.
باشد که نوکران و صاحب‌نفسان این بارگاه الهی مورد عنایت و دعای خاصه‌ی حضرت صاحب الزمان(عج) قرار گیرند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده