خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

۵۸۰ هزار تهرانی مشمول پاداش خوش مصرفی برق شدند

۵۸۰ هزار تهرانی مشمول پاداش خوش مصرفی برق شدند  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر لزوم تداوم و افزایش همراهی همه‌جانبه شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف برق در هفته آتی، گفت: پاداش خوش مصرفی به حدود نیمی از مشترکان برق خانگی شهر تهران از ابتدای خردادماه، تعلق‌ گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۱۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ «کامبیز ناظریان» ضمن قدردانی از همکاری مشترکان برق شهر تهران در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف که منجر به مدیریت موثر مصرف برق در ساعات اوج بار شده است، ادامه‌داد: از مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار قبض برق صادره در بخش خانگی شهر تهران از ابتدای خردادماه، حدود ۵۸۰ هزار قبض مشمول پاداش خوش مصرفی بوده است به این معنی که در حدود نیمی از مشترکان بخش خانگی که در این فاصله قبض برق برای آنان صادر شده است در صورت مراجعه به نرم‌افزار «برق من» می‌توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.

وی افزود: در عین‌ حال از آن جا که الگوهای هواشناسی برای هفته پیش رو، افزایش دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنند انتظار می‌رود میزان مصرف برق در پایتخت به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یابد و این مساله، حفظ پایداری شبکه برق به‌ویژه در ساعات اوج بار را با چالش روبرو خواهد کرد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های فنی به‌منظور توزیع مناسب انرژی در تهران به‌کارگرفته‌شده است، اما در هفته آتی نیاز است همه مشترکان برق به‌ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل‌آورند تا شاهد بروز هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق موردنیاز هم‌وطنان نباشیم.

ناظریان با بیان اینکه تاکنون ۱۶۰ مشترک اداری شهر تهران به دلیل عدم همکاری با این شرکت، مشمول قطع برق شده‌اند، گفت: همه ادارات مطابق با مصوبه هیات وزیران موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیراداری هستند و در هفته آینده باتوجه‌به افزایش دمای هوا، این شرکت نظارت خود را بر عملکرد ادارات پایتخت، افزایش خواهد داد.

وی اضافه‌کرد: حدود ۱۵ درصد از مصرف برق پایتخت متعلق به بخش اداری است و همکاری این دسته از مشترکان به‌منظور گذر از ایام اوج بار الزامی و اجتناب‌ناپذیر است./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار