اعتراض هواداران استقلال به هلدینگ خلیج فارس-راهبرد معاصر

اعتراض هواداران استقلال به هلدینگ خلیج فارس

استقلال آرام آرام در حال تبدیل شدن به کانون هواداران پرسپولیس است...
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۱۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ اگر فصل گذشته تیم رسانه ای جواد نکونام محل حضور پرسپولیسی ها شده بود، حالا با انتخاب های نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، هیات مدیره این باشگاه در حال تبدیل شدن به اجتماع پرسپولیسی هاست.

به گزارش خبرورزشی، انتخاب های احمد شهریاری تا به امروز به هیچ وجه مورد تایید هواداران استقلال نبوده است. نماینده هلدینگ که ابتدا با برکناری ناگهانی علی خطیر، صدرنشینی لیگ برتر را از استقلال گرفت، محمد حسین ضیایی، یک شاهینی اصیل را به عنوان رییس آکادمی استقلال برگزید، با یک مجری سابق برنامه های ورزشی که هوادار متعصب پرسپولیس است به عنوان مشاور ارشد خود در نقل و انتقالات همکاری کرد و حالا هم گفته می شود مصطفی کارخانه که علنی در مصاحبه هایش گفته بود به پرسپولیس علاقه دارد را نامزد عضویت در هیات مدیره استقلال کرده است.

هواداران استقلال به شدت از این رفتار نماینده هلدینگ شاکی هستند و در فضای مجازی از علی عسگری می پرسند چرا مانع انتخاب های عجیب شهریاری نمی شود؟ امروز در فضای مجازی هواداران استقلال شاکی از خبر انتخاب کارخانه پرسپولیسی برای عضویت در هیات مدیره استقلال، به طعنه از علی عسگری، رییس هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس می پرسیدند شما که این همه علاقه به شخصیت های پرسپولیسی دارید و این همه اطراف تان پر است از پرسپولیسی ها، چرا استقلال را خریدید و چرا از همان اول پرسپولیس را نخریدید.

یکی از هواداران استقلال هم به طعنه نوشته بود؛ استقلال به لطف علی عسگری و شهریاری در حال تبدیل شدن به کانون هواداران پرسپولیس است! هلدینگ خلیج فارس، هیات مدیره استقلال را با کانون هواداران پرسپولیس اشتباه گرفته است.

همچنین هوادار دیگری در اینستاگرام به شوخی نوشته بود؛ باز گلی به گوشه جمال جواد نکونام که علاقه اش به پرسپولیسی ها در خرید مهرداد محمدی و جذب عکاس و خبرنگار پرسپولیسی خلاصه می شد، هلدینگ تا هیات مدیره استقلال پیشروی کرده و اگر دو روز دیگر لوگوی استقلال به رنگ قرمز درآمد یا رنگ پیراهن دوم استقلال، قرمز شد، شگفت زده نشوید!/خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار