پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت

قبض برق یک‌چهارم تهرانی‌ها رایگان شد

قبض برق یک‌چهارم تهرانی‌ها رایگان شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ٢٥ درصد قبوض برق خانگی صادره در شهر تهران از ابتدای خرداد ماه رایگان شده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۶۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که ٧٥ درصد مشترکان برق شهر تهران شامل ٣ میلیون و 500 هزار مشترک دارای تعرفه خانگی هستند گفت: از مجموع یک میلیون و 200 هزار صورت حساب برق خانگی صادره در شهر تهران از ابتدای خردادماه، 580 هزار صورت حساب مشمول پاداش کاهش مصرف شده است و ٢٥ درصد قبوض صادره نیز با احتساب پاداش تخصیصی، با رقم صفر ریال صادره شده است.

وی افزود: برای تامین برق مصرفی شهر تهران در ساعات اوج بار نیاز به 300 تا 350 مگاوات انرژی مازاد است که تامین این میزان انرژی برای ساعاتی محدود از طریق احداث نیروگاه فاقد توجیه فنی و اقتصادی است و ضروری است با مدیریت بار و توزیع صحیح روند مصرف، مصرف برق در ساعات اوج بار تعدیل و اصلاح شود.

ناظریان با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف برق به پویش با انرژی اشاره کرد و با بیان این که امسال علاوه بر پادا های ریالی اعمال شده بر روی قبوض برق، جوایز متعددی نیز از قبیل خودرو و لوازم خانگی به مشترکانی که بتوانند حداقل ١٥ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند اهدا خواهد شد، از مشترکان تهرانی درخواست کرد با توجه به افزایش قابل ملاحظه دمای هوا، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورده و از استفاده از تجهیزات برقی پرمصرف در ساعات اوج بار خودداری کنند.

وی در ادامه بالغ بر ١٥ درصد از مصرف برق پایتخت را متعلق به بخش اداری دانست و با اشاره به تحقق کاهش 120 مگاواتی در حوزه مصرف برق ادارات از طریق اجرای برنامه های مدیریت بار یادآور شد: انتظار می‌رود با افزایش همکاری مشترکان بخش اداری شاهد دستیابی به عدد 180 مگاوات صرفه جویی در این حوزه به صورت تدریجی تا مردادماه باشیم.

ناظریان تصریح کرد: تمامی ادارات شهر تهران مجهز به کنتورهای هوشمند هستند و مصرف برق آنان به صورت لحظه ای در حال رصد و پایش بوده و در صورت بی‌توجهی به مصوبه هیات دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف، مشمول اعمال محدودیت و قطع برق خواهند شد./تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار