جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خطاب به پزشکیان: طلایه‌دار به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه باشید-راهبرد معاصر

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خطاب به پزشکیان: طلایه‌دار به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه باشید

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد: طلایه‌دار به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه و کشف فرصت‌ها برای تحقق آرمان‌ها باشید. فتح قله‌های جدید می‌تواند با آمدن و رفتن یک فرد در جایگاه ریاست‌جمهوری مخدوش و متوقف نشود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۸۹۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح زیر است: 

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی با طرح نوین حکمرانی مردم‌سالاری دینی با میدان‌داری معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و تداوم آن به دست بزرگ شاگرد و جانشین شایسته مکتب آن حضرت، مقام معظم رهبری طرحی نو را مقابل جهانیان و مکاتب خودساخته بشری قرار داد.


انتخابات قطعه مهم و اساسی از پازل حکمرانی برای تحقق آرمان‌ها و راهبردها، در چارچوب قانون اساسی و نظام سیاسی است.


جناب آقای دکتر پزشکیان
آنچه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام نتیجه شد، سپردن مسئولیت به جنابعالی است که بتوانید طلایه‌دار به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه و کشف فرصت‌ها برای تحقق آرمان‌ها باشید. فتح قله‌های جدید می‌تواند با آمدن و رفتن یک فرد در جایگاه ریاست‌جمهوری مخدوش و متوقف نشود.


جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای جنابعالی بر این باور است که با عبور از دوران فضای رقابت و ورود به فضای هنجارهای رفاقتی، ظرفیت‌های حزبی و تشکیلاتی خود را برای تحقق تعهدات قانونی شما بکار ببندد. 


ما شما را در جایگاه نهمین رئیس‌جمهور کشور پس از شهادت آیت‌الله رئیسی ارج می‌نهیم و پرچم‌دار و میراث‌بان همه دستاوردهایی می‌دانیم که می‌باید ایران قوی و سرافراز را در امتداد شهید جمهور به جایگاه بلند و پرشکوه در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و قدرت نظامی برساند.


بهره‌گیری از انرژی متراکم و خلاق نسل جوان انقلابی و متعهد که دل در گرو پیشرفت و اقتدار کشور دارند و نمی‌خواهند با آویزان شدن به قدرت‌ها پیش برویم و سرنوشتشان را دیگران رقم بزنند یقیناً پیشران عزم و همت شما در دوره جدید مدیریتی خواهد بود.


جمعیت جانبازان بر این امید است که جنابعالی با توکل به خداوند قادر متعال و گوش جان‌سپردن به منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر نیروی عظیم ملت سلحشور به اهداف بلند این نظام که همانا ایران قوی می‌باشد، برسید.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی/فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار