پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت

برق ۵۰ اداره پرمصرف تهران قطع شد

برق ۵۰ اداره پرمصرف تهران قطع شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: یک میلیون مشترک خانگی در تهران مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند که پیش بینی می‌شود تعداد مشترکان مشمول پاداش به دو برابر افزایش پیدا کند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران در گفتگوی شبکه خبر از قطع برق ۵۰ مشترک اداری به دلیل بی توجهی به ابلاغیه هیات وزیران و خودداری از کاهش مصرف برق خبر داد و گفت: البته با همکاری ادارات، کاهش بار شبکه به میزان ۱۳۰ مگاوات میسر شده و انتظار می‌رود تمامی مشترکان اداری استفاده از مولد‌های برق را به منظور کاهش مصرف برق مطابق با ابلاغیه هیات وزیران را در دستور کار خود قرار دهند.

او افزود: تاکنون یک میلیون مشترک خانگی در شهر تهران بر روی قبوض خود پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند و پیش بینی میکنیم که این میزان به دو میلیون مشترک افزایش پیدا کند.

ناظریان گفت: پیک مصرف برق کشور از رقم ۷۶ هزار و ۵۰۰ مگاوات گذشته و عبور مصرف برق از مرز ۷۷ هزار مگاوات به عنوان رکوردی جدید در صنعت برق کشور محتمل است و همراهی مشترکان مولفه‌ای مهم در مدیریت پایداری شبکه برق است. استفاده از دور کند کولر‌های آبی و تنظیم دمای سامانه‌های سرمایشی بر روی دمای آسایش ۲۵ درجه در کاهش بار شبکه در ساعات اوج بار موثر خواهد بود.

این مقام مسئول در خصوص مصرف برق در تهران گفت: از مجموع نیاز مصرف ساعات اوج مصرف شهر تهران با رقمی معادل ۵ هزار و ۲۲۰ مگاوات طی امروز، حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مگاوات مربوط به سامانه‌های سرمایشی است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار