بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم

جو بایدن در حالی بر ادامه نامزدی خود در رقابت‌های انتخاباتی تأکید کرد که به تدریج به جمع دموکرات‌هایی که خواهان کناره‌گیری او هستند اضافه می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۵ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ جو بایدن در جریان یک کنفرانس خبری در حاشیه نشست سران ناتو بار دیگر بر اصرار خود برای ادامه رقابت‌های انتخاباتی تأکید کرد و گفت که او بیش از هر کس دیگری برای این کار شایسته است.

بایدن در همین حین بار دیگر گاف داد و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا معاونش «کامالا هریس» را جایگزین خودش خواهد کرد به جای «معاون اول هریس» از عبارت «معاون اول ترامپ» استفاده کرد.

بایدن همچنین گفت که او در دور اول توانسته ترامپ را شکست دهد، بنابراین در دور دوم نیز موفق به این کار خواهد شد.

او در توجیه گاف‌های متعدد خود نیز گفت: «برنامه کاری من بسیار فشرده و پر از برنامه است، در مقابل ترامپ چه کار می‌کند؟ گلف بازی می‌کند؟».

اصرار بایدن بر ادامه حضور در رقابت‌ها در حالی است که امروز نتایج یک نظرسنجی که به طور مشترک از سوی شبکه خبری ای‌بی‌سی، روزنامه واشنگتن‌پست و مرکز ایپسوس انجام شده است، منتشر شد که نشان می‌داد ۵۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که بایدن باید از رقابت انتخاباتی کنار برود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار