حمله پهپادی مهیب ارتش یمن به قلب سرزمین‌های اشغالی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حمله پهپادی مهیب ارتش یمن به قلب سرزمین‌های اشغالی

پس از عبور یک پهپاد از سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی و برخورد با ساختمانی در نزدیکی سفارت آمریکا در تل آویو حداقل یک نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۲۵۰۴۴۶

به گزارش راهبرد معاصر، منابع عبری از وقوع یک انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در تل آویو خبر می‌دهند.

 

بر این اساس، فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بلند شدن دودی سفید رنگ در نزدیکی سفارت آمریکا را نشان می‌دهد.

 

منابع عبری می‌گویند این انفجار ناشی از برخورد یک پهپاد با ساختمانی در نزدیکی سفارت آمریکا در تل آویو بوده است که طی آن ۶ نفر زخمی شده‌اند.

 

ارتش یمن مسؤولیت حمله را بر عهده گرفت

ساعاتی پس از حمله به قلب سرزمین‌های اشغالی شبکه المسیره خبر داد که نیروهای مسلح یمن تا ساعاتی دیگر با انتشار بیانیه‌ای از یک عملیات ویژه خبر خواهد داد.

 

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز در خصوص این بیانیه اعلام کرد که در خصوص جزئیات حمله به تل‌آویو است.

 

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی از بررسی تمامی احتمالات درباره این حمله خبر می‌دهد.

 

در همین رابطه پلیس تل آویو از اعزام تیم‌های تخصصی خنثی سازی مواد انفجاری به صحنه انفجار خبر دادند.

 

منابع صهیونیستی می‌گویند این پهپاد از طریق دریا وارد سرزمین‌های اشغالی شده و موفق به گریز از سیستم‌های راداری شده است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

 

گفته می‌شود صدای انفجار به حدی قوی بوده است که از فاصله ۴۰ کیلومتری محل انفجار شنیده شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده