معاملات شمش طلا رکورد زد-راهبرد معاصر

معاملات شمش طلا رکورد زد

سخنگوی مرکز مبادله گفت: طی ۳۹ جلسه حراج شمش طلا بیش از ۷ تن شمش معامله شد. همچنین حراج سکه از هفته آینده طبق روال سابق برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۲۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  اصغر بالسینی از معامله ۲۱۳ قطعه (کیلوگرم) شمش طلای استاندارد در حراج سی و نهم مرکز مبادله ایران خبر داد و گفت: امروز سی و نهمین جلسه حراج شمش طلا برگزار شد و از مجموع ۲۳۵ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۲۱۳ کیلوگرم با عیار ۹۹۵ درهزار و میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله و خریداری شد.

وی افزود: از تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تا امروز، در مجموع ۳۹ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که نتیجه آن فروش بیش از ۷ تن (۷۰۶۷ کیلوگرم) شمش به ارزشی بیش از ۳۰ همت (هزار میلیارد تومان) بوده است.

 
سخنگوی مرکز مبادله همچنین به موضوع حراج سکه در مرکز مبادله اشاره کرد و گفت: از روز دوشنبه هفته آینده مورخ هشتم مرداد ماه جلسات حراج سکه طلا طبق روال سابق برگزار می‌شود.

 
بالسینی در پایان خاطر نشان کرد: تا امروز و در مجموع برگزاری ۱۵ جلسه حراج سکه، جمعا ۲۷۸ هزار و ۶۸۹ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۵۸ هزار و ۸۲۸ قطعه، نیم سکه ۴۳ هزار و ۱۹۲ قطعه و تمام سکه ۷۶ هزار و ۶۶۹ قطعه است./ايسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده