سانحه ترافیکی در همدان ۶ نفر فوتی بر جای گذاشت-راهبرد معاصر

سانحه ترافیکی در همدان ۶ نفر فوتی بر جای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در پی وقوع دو حادثه ترافیکی ۶ نفر در دم جان باختند و ۳ نفر مصدوم شدند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۶۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا شکوهی از وقوع دو حادثه ترافیکی در محور قهاوند به بویوک آباد و نحور جوکار به ملایر خبر داد و اظهار داشت: بر اثر این حادثه ۶ نفر در دم جان باختند و ۳ نفر هم مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: حادثه ترافیکی اول در محور قهاوند به بویوک آباد رخ داد که بر اثر آن یک دستگاه سواری سمند با اسکانیا شامل یک خانم ۳۵ ساله، دو دختر بچه ۳ و ۹ ساله و آقای ۴۵ ساله بودند که در دم جان باختند و آقایی ۱۵ ساله نیز مصدوم شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت افزود: مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس قهاوند جهت ادامه درمان به بیمارستان بعثت اعزام شد.

شکوهی درباره حادثه دوم، عنوان کرد: در این حادثه که در محور جوکار به ملایر ابتدای روستای پیرمیشان رخ داد، یک سواری پراید با اتوبوس برخورد کرد و دو نفر آقای حدودا ۳۵ و ۴۰ ساله در دم فوت شدند.

وی افزود: بر اثر این تصادف دو نفر مصدوم شدند که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس ملایر جهت ادامه مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان اعزام شدند./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار