پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی حریف می‌طلبد-راهبرد معاصر

پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی حریف می‌طلبد

پرسپولیس احتمالا سومین و آخرین بازی تدارکاتی اش را روز پنجشنبه برگزار خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 06
کد خبر: ۲۵۳۵۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس تا امروز در اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی برگزار کرده است.

پرسپولیسی‌ها طبق نظر گاردیو باید یک بازی دیگر برگزار کنند که این بازی قرار است روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود. اما موضوع این است که هنوز نام حریف روز پنج شنبه ظاهرا مشخص نشده و سرخ پوشان به دنبال حریفی هستند تا اتفاقات روز قبل تکرار نشود.

نباید از این واقعیت گذشت که یکی از مشکلات اصلی تیم‌ها در کشور ترکیه برای برگزازی اردو، فقر بازی تدارکاتی مناسب است و برخی کمپ‌ها چمن و امکانات مجهزی ندارند؛ مشکلی که برای تراکتور هم پیش آمد و منجر به لغو بازی دوستانه آن‌ها شد. بازی دوستانه سپاهان هم به همین دلیل نیمه تمام ماند! برخی تیم‌های دسته دو و سه ترکیه هم به شدت خشن بازی می‌کنند و این نوع بازی برای پرسپولیسی که به در اوج تمرینات بدنسازی است بسیار مضر و خطرناک است. از این رو سرخ پوشان به دنبال آن هستند تا حریف تدارکاتی مناسبی را برای روز پنجشنبه برای تیم تدارک ببینند.

گفتنی است اردوی پرسپولیس در شهر ازمیت، طبق اخبار دریافتی از نظر امکانات هتلینگ و کیفیت زمین چمن و سالن بدنسازی شرایط بسیار خوبی دارد و با توجه به این که، فاصله هتل تا زمین تمرین زیاد نیست، شرایط خوبی را برای بازیکنان و کادرفنی ایجاد کرده است.

کاروان پرسپولیس بعد از بازی تدارکاتی روز پنجشنبه قرار است ظهر روز جمعه به تهران برگردد. / خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار