یک جوان ایرانی در لیگ انگلیس مربی شد-راهبرد معاصر

یک جوان ایرانی در لیگ انگلیس مربی شد

جهانیار محبی که سابقه مربیگری در لالیگا و سوپرلیگ چین را در کارنامه دارد، حالا یکی از اعضای کادرفنی واتفورد در انگلیس است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 06
کد خبر: ۲۵۳۵۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ جهانیار محبی از جمله مربیان جوان ایرانی است که طی سال‌های اخیر در خارج از کشور مشغول فعالیت بوده و پله‌های ترقی را طی کرده است. محبی که زمانی در تایلند و چین دستیار افشین قطبی بود، طی ۳ سال اخیر همکاری با خاویر پریرای اسپانیایی را تجربه کرده است.

او در هنان و شانگهای‌پورت دستیار پریرا بود و توانست با دومی عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین را به دست بیاورد. محبی همچنین برای یک نیم‌فصل همراه پریرا به لوانته رفت و حضور در لالیگا را به عنوان اولین مربی ایرانی تجربه کرد.

حالا از انگلیس خبر می‌رسد خاویر پریرا هدایت واتفورد در چمپیونشیپ را بر عهده گرفته و اعضای کادرفنی خود را نیز تعیین کرده است. یکی از این مربیان جهانیار محبی است. او قرار است به زودی راهی انگلیس شود و رسماً به کادرفنی واتفورد اضافه شود. جالب اینکه تنها چند روز دیگر مسابقات آغاز می‌شود و پریرا و محبی زمان اندکی برای شناخت بازیکنان و همچنین رساندن آنها به فرم مطلوب دارند. محبی که جزء مربیان جوان فوتبال ایران در خارج از کشور است، می‌کوشد تا نماینده موفقی برای فوتبال ایران در انگلیس باشد. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار