حواشی آخرین برنامه عمو پورنگ در تلویزیون-راهبرد معاصر

حواشی آخرین برنامه عمو پورنگ در تلویزیون

اعلام انتشار یک برنامه جدید در شبکه نمایش خانگی در حوزه کودک، از بازگشت داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان حکایت دارد؛ البته این بار نه در نقش عموپورنگ، بلکه با سریالی جدید به نام «لالایی» با حضور بازیگران سینما و تلویزیون.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 19
کد خبر: ۲۵۴۸۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سریال خانوادگی «لالایی» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور با بازی داریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش و امیرمحمد متقیان از دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

این سریال با بازی گوهر خیراندیش، داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی، نیما قربان زاده و ... همراه است.

آخرین حضور عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) در تلویزیون به سال ۱۴۰۰ و برنامه «کلبه پورنگ» برمی‌گردد. از همان سال به بعد عملا برنامه‌های پورنگ در تلویزیون از هم پاشید و حضور این مجری محبوب کودکان به فضای مجازی و صفحه‌های شخصی اش محدود شده بود.

امیرمحمد متقیان، دیگر بازیگر حاضر نیز از همان کودکی با مجموعه عموپورنگ و در کنار این هنرمند شناخته و محبوب شد و او هم بعد از برنامه پورنگ در تلویزیون حضور پیدا نکرد.

اسفندماه ۱۴۰۰ بود که برنامه پورنگ با حواشی مواجه شد به این دلیل که در بازپخش از شبکه دو سیما ترانه‌های میان برنامه آن حذف شد و این مسئله با اعتراض ملایم فرضیایی همراه بود.

فرضیایی در این زمینه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «من همه تلاشم رو برای شادی بچه‌ها و خانواده‌های محترم به کار گرفتم، چون می‌دونم تو این شرایط سخت فقط باید روحیه و امید و انگیزه به هم ببخشیم، اما چه کنم که عزیزان عرصه رو روزبه‌روز بر ما تنگ‌تر می‌کنند. ان‌شاالله که درست میشه.»

اما مسلم آقاجان‌زاده، تهیه کننده برنامه «کلبه عموپورنگ» در گفت‌وگویی که سال ۱۴۰۲، درباره سرنوشت این برنامه گفته بود: آخرین برنامه ما «کلبه عموپورنگ» بود که سال ۹۹ به راه افتاد و ۱۴۰۰ به پایان رسید و در اوج هم تمام شد، اما هنوز هم نتوانسته‌ایم آن را جمع کنیم و متاسفانه هنوز هم نتوانستیم تسویه مالی بگیریم که به فکر کار‌های جدید باشیم.

این تهیه‌کننده در صحبت هایش در پاسخ به اینکه آیا از سوی مسئولان تلویزیون برای بازگشت برنامه «عموپورنگ» پیشنهادی نشده است؟ صراحتا اعلام کرده بود: معاونت سیما لطف دارند و پیشنهاد می‌دهند، اما با این شرایط مالی و شرایط تورمی نمی‌توانیم کار کنیم و دوسال بعد پولمان را بگیریم و در نتیجه به فکر فصل جدیدی نیستیم. صاحب این برنامه صداوسیماست و بنابراین بیشتر از همه باید دلسوزی کند. سرمایه انسانی که دور هم جمع بودند عملا پاشیده شده است و امکان جمع کردن عوامل هم وجود ندارد./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار