تتوی جنجالی ستاره استقلال دردسرساز شد-راهبرد معاصر

تتوی جنجالی ستاره استقلال دردسرساز شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اقای اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق برایم عکس تتوی پای این بازیکن را فرستاد، خود شکل این تتو مثل شیطان بود!
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 19
کد خبر: ۲۵۴۹۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی تاج در مراسم بدرقه کاروان پارالمپیکی ایران به پاریس در جمع خبرنگاران در مورد پرونده بیرانوند و شکایت پرسپولیس از این بازیکن، اظهار داشت: شما همه فوتبالی هستید و می‌دانید که ارکان قضایی کاملا مستقل هستند و در اختیار رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه فدراسیون نیستند. هیچکس فشاری به فدراسیون نیاوده است در پرونده بیرانوند و تلفنی نکرده است، چون می‌گویند به فدراسیون تلفن کرده اند و... مگر می‌تواند کسی به فدراسیون بگوید این کار را بکنید و ... سابقه فدراسیون ما مشخص است.
وی افزود: آنطور که از نورشرق شنیدم حرف‌هایی دو طرف زده اند که به کارشناس ارجاع شده و براساس نظر کارشناس رای صادر شود.
تاج در مورد تتوی روی پای آرمین سهرابیان گفت: ندیده بودم وقتی دیدم تعجب کردم! مگر می‌شود در کشور اسلامی چنین چیزی باشد. اقای اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق برایم فرستاد خود شکل این تتو مثل شیطان بود! نمی‌دانم این دندان‌ها چه بود، خون آشام بود و...؟ در فوتبال ما نباید چنین چیزی باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اقدام برای پیشگیری از این اتفاقات گفت: دیشب کمیته اخلاق این بازیکن را احضار کرد و رای مقتضی صادر می‌شود. این مسایل را باید با ارشاد حل شود نه اینکه تنبیه نباشد. این بازیکن اصلا می‌داند نماد چه چیزی است؟ و اینکه او انگیزه یک طرف شورتش را بالا زده و این طرف را بالا نزده و... چیست؟ این تتو را می‌خواسته نشان بدهد باید انگیزه‌اش مشخص شود. خودش باید توضیح بدهد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده