شگفتی تاج از یک مبلغ درخواستی!-راهبرد معاصر

شگفتی تاج از یک مبلغ درخواستی!

رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به مبلغ درخواستی از مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مشهد از باشگاه ذوب‌آهن گلایه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۴۹۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی باید مسابقه هفته دوم لیگ برتر مقابل هوادار تهران را برگزار کند که به‌خاطر برگزاری دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، مجبور است بازی خود را به مشهد ببرد، اما مدیریت ورزشگاه امام رضا(ع) شرایط عجیبی برای ذوبی‌ها پیش رو گذاشته است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این باره گفت: آزادی را خودمان فشار می‌آوریم که زودتر آماده شود و اگر نشد، ما باید بازی بعدی را هم در ورزشگاهی مثل فولادشهر برگزار کنیم یا جای دیگر. خودم روز گذشته فولادشهر را دیدم؛ نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده و ما به آستان قدس نامه نوشتیم که به مشهد برویم و آنجا بازی کنیم که گفتند چون زمان بازی یک روز بعد شهادت امام رضا (ع) است، نمی‌توانیم میزبانی کنیم و ما هم قبول کردیم.

او ادامه داد: به ذوب‌آهن اعلام کردیم که در این ورزشگاه بازی نکند و آماده بازی تیم ملی شود. امروز شنیدم که آستان قدس به ذوب‌آهن گفته مقدار مشخصی پول بدهید و بازی کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: پول مهم نیست، ما باید همه موضوع منافع تیم ملی را طوری ببینیم که آستان قدس موافقت کند چون ذوب‌آهن یا سپاهان باید یک بازی دیگر هم در مشهد برگزار کنند. باید همکاری کنند تا در این ورزشگاه‌ها که با پول همین کشور ساخته شده، بازی برگزار شود. به نظرم اتفاق خوبی است ولی به من رقمی گفتند که اصلا برای خودم عجیب بود./فرارو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار