نحوه ساماندهی ورود دسته‌های عزاداری به بین‌الحرمین-راهبرد معاصر

نحوه ساماندهی ورود دسته‌های عزاداری به بین‌الحرمین

اداره شعائر و موکب‌های حسینی به مناسبت ایام اربعین طرحی یکپارچه به منظور ساماندهی ورود دسته‌های عزاداری به حرم‌های حسینی و عباسی را تهیه کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ اداره شعائر و موکب‌های حسینی به مناسبت ایام اربعین طرحی یکپارچه به منظور ساماندهی ورود دسته‌های عزاداری به حرم‌های حسینی و عباسی را تهیه کرده است.

محمد الطویل، معاون رئیس اداره شعائر و موکب‌های حسینی در این باره می‌گوید: این اداره با همکاری ادارات ذیربط وابسته به حرم مطهر عباسی با هدف ساماندهی ورود دسته‌های عزاداری به حرم مطهر، طرحی یکپارچه تهیه کرده است.

او تصریح کرده است: این طرح در حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به مناسبت اربعین به اجرا درمی‌آید.

الطویل با بیان اینکه این طرح شامل استقرار گسترده کارکنان در محور‌های منتهی به حرمین حسینی و عباسی و بین‌الحرمین است، اظهار داشت: این استقرار شامل چهارراه باب تویرج با هدف بررسی ضمانت‌ها و هویت‌ها است تا موکب‌های شرکت‌کننده در عزاداری به درستی ساماندهی شوند.

این مقام مسئول یادآوری کرد: استقرار کارکنان در مناطق متعددی از جمله میدان میانی، دروازه امام حسن (ع) و داخل صحن حرم ابوالفضل العباس (ع) را شامل می‌شود. به این ترتیب حرکت و ورود دسته‌های عزاداری ساماندهی شده و مسیر آنها در این ایام روان خواهد شد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده