قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد-راهبرد معاصر

قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد

قیمت عمده محصولات کشاورزی ۵ تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 27
کد خبر: ۲۵۵۶۱۰

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری ۵ تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

 

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید؛

 

هر کیلو گرم آلو شابلون ۵۰ تا ۸۰، انگور ۱۴۰، انجیر سیاه ۵۰ تا ۷۵، انجیر زرد ۸۹، سیب گلاب ۵۵ تا ۷۰، هلو هسته جدا ۵۰ تا ۸۹، گلابی ۱۱۰ تا ۱۷۰، زغال اخته ۱۵۰، شلیل ۵۰ تا ۱۲۰، پسته تازه ۳۰۰ و گردو تازه ۷۹ هزار تومان است.

 

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو گرم هندوانه بین ۱۲ تا ۱۷.۹۰۰، خربزه ۲۹.۸۰۰ و طالبی ۱۵ تا ۲۹.۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو گرم ۷۹.۸۰۰ و انبه ۲۳۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

قیمت انواع سبزیجات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

 

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۲۱.۵۰۰ تا ۲۴.۸۰۰، هویج ۲۲.۸۰۰ تا ۳۴.۸۰۰، کاهو رسمی ۲۵.۸۰۰، کاهو سالادی ۳۹.۸۰۰ تا ۴۴.۸۰۰، کلم پیچ ۱۹.۸۰۰، ذرت شیرین ۴۹.۸۰۰، بادمجان ۲۴.۸۰۰، فلفل شیرین ۷۰، خیار ۲۹.۸۰۰ تا ۳۹.۸۰۰، خیار مینی اصفهان ۳۴.۸۰۰ و لیمو ترش ۴۹.۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

سیب زمینی در این بازار هر کیلو گرم ۱۸.۹۰۰ تا ۱۹.۸۰۰، پیاز قرمز ۳۹.۸۰۰، پیاز سفید ۱۸.۹۰۰ تا ۲۲.۸۰۰ و پیاز زرد ۲۱.۸۰۰ تا ۲۶.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

گفتنی است؛ در این هفته انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۳۵ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می‌رسد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده