بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون به کما رفت-راهبرد معاصر

بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون به کما رفت

صدرالدین حجازی بازیگر شناخته شده سینما در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی بستری است و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 05
کد خبر: ۲۵۶۳۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ صدرالدین حجازی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون از مدتی پیش درگیر بیماری سرطان شده بود، حالا از جانب اطرافیان او اعلام شده که این هنرمند در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی بستری است و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این بازیگر در کما به سر می‌برد و خانواده‌اش از مردم خواسته‌اند برای سلامتی صدرالدین حجازی دعا کنند.

چندی پیش خبر‌هایی از وضعیت نامساعد سلامتی این هنرمند به گوش رسید که سونیا شکیبا -همسر این بازیگر - در گفتگویی با ایسنا ضمن تایید بیماری صدرالدین حجازی درخواست‌هایی را برای کمک به روند درمان او مطرح کرد.

شکیبا بیان کرده بود: «متاسفانه حال آقای حجازی اصلاً خوب نیست و مهم‌ترین مسئله این است که بیمار خاص محسوب می‌شوند و من به سختی دارو‌های ایشان را تهیه می‌کنم. این در حالی است که ایشان هنرمند این مملکت هستند ولی در این مدت بیش از یک سال که درگیرم درمان آقای حجازی هستم، با مرارت‌ها و مشقت‌های زیاد هزینه‌های درمان و بیمارستان را تامین می‌کنم. اگرچه بیمه بازنشستگی دارند ولی در مراجعاتی که به بیمارستان، مراکز درمانی و تهیه دارو داشتیم بیمه فعلی پاسخگو نبوده و از یک سال قبل پولی هم به ما پرداخت نکرده است.»

شکیبا همچنین یاداوری کرده بود که پیگیری‌هایی از طرف خانه سینما انجام داده ولی گفته شده که بودجه کافی برای حمایت در تامین هزینه‌ها در اختیار ندارند با این حال در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری به دیدار این هنرمند رفته و کمک‌های مالی برای درمان حجازی داشته‌اند.

این بازیگر ۷۶ ساله تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده که از میان آنها به فیلم‌های «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» می‌توان اشاره کرد.

«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» نیز از جمله سریال‌های آشنا و پرخاطره این بازیگر هستند. / همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار