تصادف اتوبوس زائران مشهد در زرند یک کشته برجا گذاشت-راهبرد معاصر

تصادف اتوبوس زائران مشهد در زرند یک کشته برجا گذاشت

تصادف اتوبوس ولوو زائران مشهد با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در محدوده گردنه مسجد ابوالفضل شهرستان زرند یک کشته برجا گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 06
کد خبر: ۲۵۶۴۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ برخورد صبح امروز اتوبوس ولوو زائران مشهد با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در جاده سربنان محدوده گردنه مسجد ابوالفضل به کشته شدن راننده ۲۰۶ انجامید.

به گفته شاهدان شدت این تصادف به حدی بود که قسمت جلوی ۲۰۶ تا کابین این خودرو کاملاً جمع شده بود و مسافران ولوو به سختی از این اتوبوس پیاده شدند.

مرتضی بخشی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اشاره به جزئیات عملیات امداد و نجات، تصادف امروز صبح گردنه مسجد ابوالفضل زرند، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۶:۰۹ دقیقه صبح امروز به این سازمان اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند ادامه داد: نیرو‌های امدادی و عملیاتی از ایستگاه شماره یک با دو دستگاه خودرو سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شده و اقدام به خروج تنها کشته این تصادف کردند.

وی با بیان اینکه فرد متوفی متولد ۱۳۷۰ بوده است، افزود: به دلیل شدت حادثه راننده پژو در بین آهن پاره‌های خودرو گیر کرده بود که نیرو‌های این سازمان با ست هیدرولیک و ابزار مخصوص اقدام به خارج نمودن فرد متوفی کردند.

بخشی اضافه کرد: در این حادثه یک خودروی ۲۰۶ به دلایل نامعلومی با اتوبوسی که از سمت مشهد به کرمان در حال حرکت بود برخورد کرده و بعد از چندین متر کشیده شدن بر روی آسفالت و خروج اتوبوس از مسیر و برخورد با کوه متوقف می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند، افزود: علت حادثه برخورد صبح امروز اتوبوس ولوو زائران مشهد با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ توسط پلیس راه در حال بررسی است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار