رهبر انقلاب : کار ورزش را باید جدی گرفت-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه
در دیدار با کاروان اعزامی به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴؛

رهبر انقلاب : کار ورزش را باید جدی گرفت

دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 17
کد خبر: ۲۵۷۵۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شد.

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک پاریس، بر اهمیت نگاه جدی نسبت به ورزش تاکید فرمودند.

 

رهبر انقلاب در ادامه فرمودند: سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود.

 

در ابتدای این دیدار، آیاتی از قرآن کریم توسط احسان بیات تلاوت شد. بیات قاری کوهنوردی است که فتح چهار قله معروف داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

 

در ادامه خانم ساره جوانمردی، قهرمان پارالمپیک پاریس و پرافتخارترین بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران در دیدار امروز با رهبر انقلاب به بیان سخنان خود پرداخت.جوانمردی، قهرمان پارالمپیک پاریس اهدای انگشتر رهبر انقلاب برای فرزندش را درخواست کرد.

 

در ادامه آرین سلیمی دارنده مدال طلای تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ طی سخنانی گفت: برای بالا بردن پرچم عزیز کشورمان می‌جنگیم. با افتخار ایرانی هستم و ایرانی می‌مانم./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده