تکلیف ارونوف برای دربی مشخص شد-راهبرد معاصر
قضاوت دیدار ایران - قطر به داور ژاپنی سپرده شد جام جهانی ازبکستان | تیم ملی فوتسال ایران حذف شد رأی کمیته انضباطی نقض شد | جریمه ۳ میلیاردی برای استقلال رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد بازگشت پیکر‌های مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول خبر مهم برای متقاضیان مسکن | تصمیم دولت چهاردهم درباره نهضت ملی مسکن

تکلیف ارونوف برای دربی مشخص شد

اوستون اورونوف یکی از یازده بازیکن پرسپولیس در دربی پیش رو مقابل استقلال خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ در بازی دشوار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بود که ستاره ازبکستانی پرسپولیسی‌ها با گرفتن عضله پا روی زمین نشست و دقایقی بعد دستور تعویض سریعش صادر شد.

او پس از این بازی برای MRI اعزام شد و رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است و او باید برنامه درمانی خود را طبق پروتکل ادامه بدهد تا بازیکن در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

ستاره ازبکستانی سرخ‌ها در این روز‌ها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند و حتی امروز نیز رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارش تمرین سرخ‌ها اعلام کرد این بازیکن تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرده است.
با این حال و در شرایطی که هواداران پرسپولیس نگران شرایط اورونوف برای دربی پایتخت هستند، شنیده می‌شود این بازیکن فردا به تمرینات گروهی این تیم اضافه خواهد شد و مشکلی برای حضور در ترکیب سرخپوشان برای دربی نخواهد داشت.

این در حالی است که با بازگشت اورونوف از مصدومیت همسترینگ، پرسپولیسی‌ها بزرگ‌ترین نگرانی خود برای دربی را پشت سر خواهند گذاشت و با قدرت بیشتری به مصاف استقلال خواهند رفت.

همچنین ایوب العملود، دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس، از امروز با تیم تمرین کرده و برای شهرآورد مشکلی نخواهد داشت.

بازگشت این دو بازیکن خارجی توان پرسپولیس برای دیدار با استقلال را بیشتر خواهد کرد و همچنین لیست ۲۱ بازیکن تحت هدایت گاریدو را کامل می‌کند. / ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار