جریمه ۵/۵ میلیاردی صنوف متقلب و گرانفروش در پایتخت-راهبرد معاصر

جریمه ۵/۵ میلیاردی صنوف متقلب و گرانفروش در پایتخت

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه ۵/۵ میلیارد ریالی دو واحد صنفی به اتهام گرانفروشی و تقلب خبر داد و گفت: متهمان به پرداخت ۶۲۴ میلیون ریال در حق شاکی محکوم شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 01
کد خبر: ۲۵۸۹۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد جعفری نسب با اشاره به برگزاری مستمر گشت‌های تعزیراتی در سطح استان تهران گفت: شعبه ۴۹ بدوی تعزیرات حکومتی تهران پرونده دو واحد صنفی را در خصوص گرانفروشی و تقلب یک دستگاه یخچال و تعمیر یک دستگاه خودر به ارزش ۶۲۴ میلیون ریال بررسی کرد و متهمان به پرداخت جریمه ۵/۵ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شدند.

وی در خصوص پرونده گرانفروشی یخچال افزود: شعبه ۴۹ بدوی تعزیرات حکومتی تهران پرونده گرانفروشی پیرامون شاکی خصوصی بابت تعمیر یک دستگاه یخچال ساید بای ساید به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال رسیدگی کرد و با بررسی اوراق محتویات پرونده و استعلام لازم اتهام نتسابی را محرز و متهم به پرداخت ۲۹۰ میلیون ریال در حق شاکی و پرداخت ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران با اشاره به جریمه تعمیرکار خودرو نیز ابراز داشت: در شعبه ۴۹ بدوی تعزیرات حکومتی پرونده گرانفروشی و تقلب پیرامون شکایت شاکی خصوصی بابت تعمیر یک دستگاه خودرو به ارزش ۳۳۴ میلیون ریال رسیدگی شد و پس از بررسی مدارک موجود و استعلام از کارشناس رسمی دادگستری اتهام انتسابی را محرز و متهم به پرداخت ۳۳۴ میلیون ریال در حق شاکی و ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران گفت: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهمان را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

جعفری نسب در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گزارش این تخلفات جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده