هشدار آمریکا به اسرائیل درباره هرگونه اقدام علیه ایران-راهبرد معاصر
توافق پوتین و پاشینیان | نیرو‌های ارمنستان در مرز‌های مشترک با ایران و ترکیه مستقر می‌شوند هدیه ویژه اردوغان برای تولد پوتین واکنش ایران به اقدام تروریستی در فرودگاه کراچی رد ادعا‌ها درباره آزمایش هسته‌ای در ایران تداوم حملات اشغالگران به لبنان | بمباران دوباره ضاحیه و جنوب سفیر ایران در عراق: هرگونه حماقت نتانیاهو با واکنش سهمگین ایران مواجه خواهد شد پنتاگون: در تعهد به امنیت اسرائیل در قبال حماس و ایران کوتاهی نخواهیم کرد ارتباط با السنوار برقرار شد تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با حماس سفیر ایران در فرانسه: از جنگ هراس نداریم، اما به استقبال بی‌ثبات‌سازی منطقه نمی‌رویم بایدن: به حق موجودیت اسرائیل متعهدیم اظهارات سخنگوی رژیم صهیونیستی درباره ادعای ترور هاشم صفی الدین حمله موشکی به قلب تل آویو و فرودگاه بن گوریون هدیه حزب الله به رژیم صهیونیستی به مناسبت سالگرد ۷ اکتبر + فیلم بیانیه مهم وزارت امور خارجه به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی + جزئیات

هشدار آمریکا به اسرائیل درباره هرگونه اقدام علیه ایران

مقام‌های مطلع می‌گویند که مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تماس تلفنی با یک وزیر صهیونیست، گفته که اقدام تل‌آویو علیه ایران، عواقبی برای نیرو‌ها و منافع آمریکا در منطقه خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۶۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ پایگاه خبری «آکسیوس» امروز (سه‌شنبه) از تماس تلفنی «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید با «ران درمر» وزیر امور راهبردی در کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد.

دو مقام آمریکایی به آکسیوس گفتند که در جریان این تماس، که روز جمعه انجام شد، سالیوان به درمر گفت که آمریکا از اسرائیل انتظار دارد درمورد برنامه‌هایش برای اقدام علیه ایران، توضیحات روشن و شفافی ارائه دهد.

طبق این گزارش، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به این وزیر صهیونیست گفته که اقدام تل‌آویو علیه ایران، قطعا پیامد‌هایی برای نیرو‌ها و منافع آمریکا در منطقه خواهد داشت.

یکی از منابع آکسیوس توضیح داد که سالیوان به درمر گفته اگر آمریکا نداند اسرائیلی‌ها چه اقدامی انجام می‌دهند، به‌طور خودکار برای مقابله با یک حمله موشکی دیگر ایران علیه اسرائیل حاضر نخواهد شد.

مقام‌های آمریکایی، اما اذعان کردند که واشنگتن به احتمال زیاد به اسرائیل در دفاع از خود کمک می‌کند و تماس تلفنی مذکور با تل‌آویو درباره ایران، سازنده بود.

به نوشته آکسیوس، کاخ سفید و سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن از اظهار نظر درباره این گزارش خودداری کردند. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار