افشای جزئیات جدیدی از عملیات اصابت اقامتگاه نتانیاهو-راهبرد معاصر
شهادت شهروند ایرانی در عملیات تروریستی شمال بیروت نتانیاهو: کسانیکه قصد جان من را داشتند، مرتکب اشتباه بزرگی شدند سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل: کسی در حمله به منزل نتانیاهو آسیب ندید وزیر دفاع آمریکا: کمک به اسرائیل را ادامه می‌دهیم بازداشت فعالان مقاومت کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان فلسطین + واکنش حماس فعالیت شبکه سعودی MBC در عراق در پی اهانت به فرماندهان مقاومت متوقف شد وزیر خارجه آمریکا سه شنبه به فلسطین اشغالی می‌رود دیدار رئیس شورای حماس با عراقچی در استانبول عراقچی: موج بعدی اقدامات دیپلماتیک ایران در کازان روسیه خواهد بود افشای جزئیات جدیدی از عملیات اصابت اقامتگاه نتانیاهو اسرائیل خواستار تخلیه محله شویفات در ضاحیه بیروت شد حملات مجدد رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت رژیم اسرائیل اردوگاه النصیرات را بمباران کرد اعزام محرمانه کماندو‌های آمریکایی برای کمک به اسرائیل شهادت فرمانده گردان تل السلطان رفح به همراه السنوار

افشای جزئیات جدیدی از عملیات اصابت اقامتگاه نتانیاهو

در حالی که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پهپاد قیصریه را از همان نوع پادگان گولانی اعلام کرد، یدیعوت آحارانوت به جزئیاتی در رابطه با نحوه عبور این پهپاد از لایه‌های پدافندی اسرائیل پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۲۶۰۶۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد از اصابت و انفجار یک پهپاد به مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیصریه اعلام کرد، این پهپاد از همان نوع پهپادی است که پیش از این پادگان گولانی را مورد اصابت قرار داده و امکان رهگیری آن به شدت دشوار است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که این پهپاد از خاک لبنان شلیک و به شکل مستقیم به منزل نتانیاهو در قیساریه واقع در جنوب حیفا اصابت کرد.

به زعم این رسانه عبری زبان در زمان اصابت پهپاد نتانیاهو و همسرش سارا در اقامتگاه حضور نداشتند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در گزارشی در این رابطه تاکید کرد، در جریان انفجار این پهپاد به یک ساختمان آسیب رسید و ترکش‌های آن هم به چند منزل دیگر زیان وارد کرد، در حالی که برای چند ساعت شاهد استقرار تعداد زیادی آمبولانس، خودرو‌های پلیس و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی در محل وقوع آن بودیم.

به اعتراف آحارانوت، در این حمله سامانه پدافندی اسرائیل کاملا منفعل عمل کرده و حتی آژیر خطر هم به صدا در نیامد.

به زعم ارتش اسرائیل (همچون عملیات قبلی) سه فروند پهپاد از جنوب لبنان به سوی (فلسطین اشغالی) شیک شدند و دو پهپاد سرنگون، اما سومی راه خود را تا هدف طراحی شده‌اش یعنی منزل نتانیاهو ادامه داد.

به گفته کارشناسان سامانه‌های راداری و پدافندی اسرائیل اصلا از وجود پهپاد سوم اطلاعی نداشته و به دلیل پرواز در ارتفاع پایین امکان کشف آن برای این سامانه‌ها میسر نشد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده