صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی نسبت به تشدید بارش در ۲۱ استان خبر خوش وزیر رفاه: احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می‌شود اعضای هیئت عالی تجدید نظر وزارت بهداشت منصوب شدند صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات خطر انقراض در کمین ۲ هزار و ۴۰۰ گونه گیاهی در ایران هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!

صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات

حجت الاسلام المسلمین سعید جزائی رئیس کل دادگستری استان مرکزی از صدور حکم حبس و انفصال موقت رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات استان به جرم ارتشاء خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 21
کد خبر: ۲۶۰۸۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الله سعید جرائی اظهار کرد: در پی گزارش واصله از ضابط با موضوع ارتشاء رئیس (سابق) یکی از شعب بانک صادرات شهرستان استان، پس از صدور دستورات قضایی و تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اراک و انجام تحقیقات فنی و قضایی، کیفرخواستی در این خصوص صادر شد.

وی افزود: مطابق دادنامه صادره از شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری دو دادگستری شهرستان اراک و قطعیت حکم مذکور در شعبه نهم دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی، فرد مذکور، به اتهام ارتشاء به مبلغ ۷۳ میلیون و چهارصد و هفتاد هزار تومان، به تحمل ۵ سال حبس تعزیری، ۱۰ ضربه شلاق تعزیری، انفصال موقت از مشاغل دولتی به مدت ۳ سال، پرداخت جزای نقدی به میزان معادل مال مأخوذه در حق صندوق دولت محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: رأی قطعی صادره جهت فرایند اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرا ارسال شده و این حکم با قاطعیت و مطابق قانون اجرا خواهد شد.

جزائی در پایان با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضایی و سیاست راهبردی آن در فسادستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمامی ابعاد و عرصه ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهاد‌ها تأکید کرد و از برخورد محکم و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در تمام ارگان‌ها خبر داد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده