بیانیه وزیر دفاع آمریکا پس از رایزنی تلفنی با همتای اسرائیلی‌اش-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

بیانیه وزیر دفاع آمریکا پس از رایزنی تلفنی با همتای اسرائیلی‌اش

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل صحبت کردم تا اطلاعات به‌روز را درباره حمله نیرو‌های اسرائیل به اهداف نظامی در ایران دریافت کنم. وی گفت: بر تعهد تزلزل‌ناپذیر آمریکا نسبت به امنیت اسرائیل و حق آن برای دفاع از خود تاکید کردم. روشن ساختم که آمریکا وضعیت ارتقا یافته نیروهایش برای دفاع از نظامیان آمریکا، اسرائیل و شرکا در سراسر منطقه را در مواجهه با تهدید‌های ناشی از ایران و سازمان‌های تروریستی تحت حمایت ایران حفظ کرده و مصمم است از هر بازیگری که تنش‌ها را بدتر کرده و درگیری در منطقه را گسترش بدهد، جلوگیری به عمل آورد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 26
کد خبر: ۲۶۱۲۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر دفاع آمریکا در پی حمله اسرائیل علیه ایران، از گفتگو با وزیر دفاع رژیم صهیونیستی خبر داده و با نادیده گرفتن اقدامات تنش‌زای این رژیم در منطقه، از تداوم اقدامات تل‌آویو به بهانه «حق دفاع از خود» حمایت کرد.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا که در پی اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران در بامداد شنبه، با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌وگویی تلفنی داشته است، در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل صحبت کردم تا اطلاعات به‌روز را درباره حمله نیرو‌های اسرائیل به اهداف نظامی در ایران دریافت کنم.

آستین گفت: بر تعهد تزلزل‌ناپذیر آمریکا نسبت به امنیت اسرائیل و حق آن برای دفاع از خود تاکید کردم. روشن ساختم که آمریکا وضعیت ارتقا یافته نیروهایش برای دفاع از نظامیان آمریکا، اسرائیل و شرکا در سراسر منطقه را در مواجهه با تهدید‌های ناشی از ایران و سازمان‌های تروریستی تحت حمایت ایران حفظ کرده و مصمم است از هر بازیگری که تنش‌ها را بدتر کرده و درگیری در منطقه را گسترش بدهد، جلوگیری به عمل آورد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده