مدارس غیردولتی رتبه‌بندی می‌شود-راهبرد معاصر
انهدام باند ۹ نفره موبایل‌قاپان در تهران اختلال اینترنت برطرف شد مبلغ وثیقه تعهدات آموزش رایگان رشته‌های علوم پزشکی اعلام شد اطلاعیه انتقال پایانه مسافری شرق قدیم به پردیس مسافری شرق تکلیف مجدد آموزش و پرورش برای بازنگری اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان بازگشت سازمان سنجش، پذیرش و ارزشیابی به زیرمجموعه وزارت علوم افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در بودجه ۱۴۰۴ علائم سنگ کلیه در کودکان را بشناسید جزییات جدید از پرونده چای دبش | ماجرای ثبت چای‌های مخلوط ایرانی- خارجی به عنوان چای هندی دمای منفی ۱۱ در ۳ استان + جزئیات یخبندان در شهرهای ایران دستگیری عامل شهادت ۳ مامور پلیس آگاهی گیلان تخصیص بیش از ۲۰۰۰ ردیف استخدامی جذب اعضای هیئت علمی به دانشگاه‌ها آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۳ در ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود باند ترانزیت و توزیع مواد مخدر ۴ استان متلاشی شد جریمه ۳۵۰ هزار تومانی برای خودروهای تک‌سرنشین در اتوبان همت

مدارس غیردولتی رتبه‌بندی می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی مدارس غیردولتی از موضوعاتی است که می‌تواند در مسیر مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دخیل باشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - 2024 December 04
کد خبر: ۲۶۴۸۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، احمد محمودزاده با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: ان شاالله از برکات و فیوضات این روزهای ارزشمند بهره مند شویم و از رهروان راستین ائمه اطهار و اهل بیت پیامبر اعظم (ص) باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بخش عمده‌ای از انرژی‌ها در آموزش و پرورش صرف آماده سازی فضا، نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی می‌شود، اظهار کرد: مأموریت اصلی ما در آموزش و پرورش، بخش نرم افزاری و کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است و باید برنامه ریزی آموزشی و پرورشی مورد توجه جدی تر قرار گیرد.

 

محمودزاده با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از جریان پر شتاب علم و فناوری روز جهان عقب بمانیم، تصریح کرد: شاخص‌ها مدارس الگوی تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید با نگاه تخصصی به مدارس معرفی و جهت دهی مناسب در این مسیر انجام شود.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش طراحی یک نقشه راه دقیق و مدون در این مسیر را ضروری دانست و افزود: مدارس الگوی تراز بخشی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در کنار آن باید فضا، امکانات، نیروی انسانی و مدیریت در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به موازات هم رشد و تعالی پیدا کنند.

 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه رتبه بندی مدارس غیردولتی نیز از موضوعاتی است که می‌تواند در مسیر مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دخیل باشد، گفت: اجرای شاخص‌های مدارس تراز و جهت گیری در این مسیر می‌تواند در رتبه بندی مدارس غیر دولتی مؤثر واقع شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه پیشرفت‌هایی که در کشور محقق می‌شود بخش اعظمی از آن ناشی از تربیتی است که در مدرسه شکل گرفته است، یادآور شد: نباید اقدامات خوب انجام شده در آموزش و پرورش را نادیده بگیریم، البته قطعاً انتظار و توقع از آموزش و پرورش بسیار بالاست و از این رو ست که بیشتر کاستی‌ها و نواقص آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

گفتنی است در این نشست کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از خدمات ارزنده برخی از مدارس غیردولتی، تصریح کرد: بسیاری از مدارس غیردولتی خیلی زودتر از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مسیر تحول را در درون خود آغاز کرده اند و در مسیر مدارس الگوی تراز سند تحول قرار گرفته اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده