مدارس غیردولتی رتبه‌بندی می‌شود-راهبرد معاصر
کشف و ضبط ۱۲ شی تاریخی در شهرستان بهمئی دستگیری شرور هفت‌تیرکش جنوب تهران + گفت‌و‌گو با متهم صدور هشدار زرد هواشناسی / برف و باران در راه تهران مدارس کدام شهر‌ها و استان‌ها فردا ۱۷ دیماه تعطیل شدند؟ /تکلیف ادارات هم مشخص شد؟ پایان سرقت‌های مسلحانه ناصر اژد‌ها و نوچه هایش معمای قتل نوجوان ۱۳ ساله در برج ۲۰ طبقه هشدار جدی درباره خطرات سرطان‌زای فرمالدئید در محصولات صاف‌کننده مو مدارس ابتدایی تهران فردا غیرحضوری شد/ ‏اجرای طرح زوج و فرد مهدکودک‌ها و مدارس شهر اراک فردا دوشنبه تعطیل است مدیریت بحران: فعالیت سامانه بارشی از فردا؛ ارتفاعات شمالی تهران لغزنده می‌شود غیرحضوری شدن مدارس اصفهان در روز دوشنبه ترفند جدید شیادان؛ انتشار لینک‌های آلوده با عنوان تلگرام و اینستاگرام فیلترنشده سرقت دارو‌های سرطان در بیمارستان شریعتی هم تایید شد اخاذی یک رمال از خواننده معروف زمان اعلام نتایج آزمون‌های معلمی مشخص شد + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش

مدارس غیردولتی رتبه‌بندی می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی مدارس غیردولتی از موضوعاتی است که می‌تواند در مسیر مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دخیل باشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - 2024 December 04
کد خبر: ۲۶۴۸۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، احمد محمودزاده با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: ان شاالله از برکات و فیوضات این روزهای ارزشمند بهره مند شویم و از رهروان راستین ائمه اطهار و اهل بیت پیامبر اعظم (ص) باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بخش عمده‌ای از انرژی‌ها در آموزش و پرورش صرف آماده سازی فضا، نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی می‌شود، اظهار کرد: مأموریت اصلی ما در آموزش و پرورش، بخش نرم افزاری و کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است و باید برنامه ریزی آموزشی و پرورشی مورد توجه جدی تر قرار گیرد.

 

محمودزاده با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از جریان پر شتاب علم و فناوری روز جهان عقب بمانیم، تصریح کرد: شاخص‌ها مدارس الگوی تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید با نگاه تخصصی به مدارس معرفی و جهت دهی مناسب در این مسیر انجام شود.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش طراحی یک نقشه راه دقیق و مدون در این مسیر را ضروری دانست و افزود: مدارس الگوی تراز بخشی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در کنار آن باید فضا، امکانات، نیروی انسانی و مدیریت در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به موازات هم رشد و تعالی پیدا کنند.

 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه رتبه بندی مدارس غیردولتی نیز از موضوعاتی است که می‌تواند در مسیر مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دخیل باشد، گفت: اجرای شاخص‌های مدارس تراز و جهت گیری در این مسیر می‌تواند در رتبه بندی مدارس غیر دولتی مؤثر واقع شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه پیشرفت‌هایی که در کشور محقق می‌شود بخش اعظمی از آن ناشی از تربیتی است که در مدرسه شکل گرفته است، یادآور شد: نباید اقدامات خوب انجام شده در آموزش و پرورش را نادیده بگیریم، البته قطعاً انتظار و توقع از آموزش و پرورش بسیار بالاست و از این رو ست که بیشتر کاستی‌ها و نواقص آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

گفتنی است در این نشست کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از خدمات ارزنده برخی از مدارس غیردولتی، تصریح کرد: بسیاری از مدارس غیردولتی خیلی زودتر از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مسیر تحول را در درون خود آغاز کرده اند و در مسیر مدارس الگوی تراز سند تحول قرار گرفته اند./ مهر

ارسال نظر