شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد

استاندار تهران: تشدید خروج اتباع غیرمجاز از پایتخت /امنیت شهروندان خط قرمز ماست

استاندار تهران: تشدید خروج اتباع غیرمجاز از پایتخت /امنیت شهروندان خط قرمز ماست استاندار تهران، گفت: نظر به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز استانداری در دولت چهاردهم می‌باشد، تمام ظرفیت‌های انتظامی، حمل‌ونقل و اطلاعاتی برای خروج غیرمجازها به کار گرفته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 21
کد خبر: ۲۸۱۴۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدصادق معتمدیان، در حاشیه بازدید از اردوگاه مراقبتی عسگرآباد که با همراهی نادر یاراحمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز امور اتباع وزارت کشور صورت گرفت، از تشدید طرح جمع‌آوری و خروج اتباع غیرمجاز از سطح استان تهران خبر داد.

وی با اشاره به افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در اجرای این طرح افزود: در این مرحله از طرح، با هم‌افزایی میان دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، اتوبوس‌رانی و مرکز امور اتباع، فرآیند شناسایی، جمع‌آوری، انتقال و خروج اتباع غیرمجاز با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

معتمدیان با بیان اینکه ظرفیت‌های لجستیکی نظیر ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای مشایعت این اتباع تا مرزها به‌کار گرفته شده، عنوان کرد: اتوبوس‌رانی با همکاری نیروی انتظامی مأموریت انتقال اتباع غیرمجاز تا مبادی مرزی و بازگرداندن آنها به کشورهای مبدأ را بر عهده دارد.

استاندار تهران همچنین بر ضرورت مشارکت مردمی در این طرح تأکید کرد و گفت: هر شهروند در حوزه جمع آوری اتباع غیرمجاز یک دیده‌بان است، لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت شناسایی محل سکونت یا تجمع اتباع غیرمجاز، مراتب را به سامانه‌های تلفنی ۱۱۰، ۱۱۳ یا ۱۱۴ اطلاع داده و مشخصات کامل مکان یا افراد را در اختیار نهادهای مسئول قرار دهند.

مقام عالی دولت در استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با حضور غیرقانونی اتباع خارجی در کشور، یک ضرورت امنیتی و اجتماعی است و همکاری مردم در این زمینه، نقش مهمی در موفقیت طرح ایفا خواهد کرد./میران

کلمات کلیدی: اتباع غیرمجاز
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار