از فحاشی تا تخریب؛ دربی تهران پای کمیته انضباطی را وسط کشید

از فحاشی تا تخریب؛ دربی تهران پای کمیته انضباطی را وسط کشید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هشت باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس را جریمه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۶ آذر ۱۴۰۴ - 2025 December 17
کد خبر: ۲۹۷۱۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
 پرسپولیس و استقلال: هرکدام ۳۰۰ میلیون جریمه برای پرتاب اشیا و‌ فحاشی به بازیکن حریف و ورود به ورزشگاه به همراه تخریب توسط تماشاگران منتسب در داربی
 پرسپولیس: ۵۰ میلیون جریمه به‌دلیل حضور بیش از مجوز تماشاگران مقابل پیکان/تسنیم

کلمات کلیدی: دربی
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار