هشدار نیروهای مسلح به ساکنان این مناطق: هر چه سریعتر این مکان را ترک کنید
نیروهای مسلح ایران با اعلام مشخص شدن مناطقی در دوبی و دوحه، از ساکنان و افراد حاضر در این مناطق خواستند هرچه سریعتر محل را ترک کنند. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیهای به شهروندان و افراد مقیم در مناطق مشخصشده ( در اطلاعیه) در شهرهای دبی و دوحه اعلام کرد: به دلیل مخفی شدن افسران و سربازان ارتش ایالات متحده آمریکا در این مناطق، این نقاط ممکن است در ساعات آینده مورد حمله قرار گیرند.
نیروهای مسلح کشورمان از ساکنان و افراد حاضر در این مناطق خواست هرچه سریعتر از این مناطق فاصله بگیرند.
همچنین در پیام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خطاب به مردم و ساکنان دوبی و دوحه آمده است: علیرغم هشدارهای نیروهای مسلح ایران، حاکمان شما به تروریستهای آمریکایی پناه داده و اجازه دادهاند از خاک شما برای حمله به ایران استفاده شود./فارس