کویت: کاردار ایران را احضار و دو دیپلمات ایرانی را «عنصر نامطلوب» اعلام کردیم/ این دو دیپلمات باید طی ۲۴ ساعت آتی خاک کویت را ترک کنند
خبرگزاری شینهوا در گزارشی اعلام کرد که کویت روز دوشنبه که دو تن از دیپلماتهای ایرانی حاضر در این کشور را اخراج کرده است. به گزارش راهبرد معاصر، خبرگزاری شینهوا در گزارشی اعلام کرد که کویت روز دوشنبه که دو تن از دیپلماتهای ایرانی حاضر در این کشور را اخراج کرده است.
وزارت امور خارجه کویت امروز اعلام کرد که ضمن احضار کاردار ایران در یادداشتی اعتراضی و رسمی تصمیم این کشور مبنی بر عنصر نامطلوب بودن دو دیپلمات ایرانی را به او ابلاغ کرده است و خواستار آن شد که این دو دیپلمات طی ۲۴ ساعت آتی خاک کویت را ترک کنند./ ایسنا