سیل مرگبار در آمریکا؛ دستکم ۴ نفر جان باختند
در پی وقوع سیل در ایالت کنتاکی آمریکا 4 نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش راهبردمعاصر، در پی بارندگیهای شدید و وقوع سیلاب در ایالت کنتاکی آمریکا، دستکم 4 نفر جان خود را از دست دادند و عملیات جستوجو و نجات همچنان ادامه دارد.
اندی بشیر، فرماندار کنتاکی، با اعلام وضعیت اضطراری گفت یک نفر در شهرستان جکسون و سه نفر دیگر در شهرستان مدیسون، از جمله یک زن و مرد که خانهشان زیر آب رفته بود، جان باختهاند. همچنین یک راننده نیز پس از گرفتار شدن در سیلاب ناگهانی جان خود را از دست داد.
به گفته فرماندار، در برخی مناطق بین 6 تا 7 اینچ باران باریده و با توجه به پیشبینی موج دوم بارندگی در ساعات آینده، از شهروندان خواسته شده از سفرهای غیرضروری خودداری کنند./تسنیم