حفظ اشتغال موجود مهم ترین سیاست‌ شرکت شهرک های صنعتی استان تهران است-راهبرد معاصر

حفظ اشتغال موجود مهم ترین سیاست‌ شرکت شهرک های صنعتی استان تهران است

رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: یکی از مهم ترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع این مهم محقق شده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 25
کد خبر: ۳۴۴۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ صابر پرنیان امروز در جلسه بررسی مسائل مربوط به شهرک های صنعتی شهرستان ورامین اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند که با فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه موجبات تعطیلی دومینووار واحدهای صنعتی و بیکاری هزاران کارگر را فراهم کنند ولی صنعتگران با تلاش و همت خود هرگز اجازه تحقق این توطیه دشمنان را نخواهند داد.

 

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع این مهم محقق شده و امروز با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

 

رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید افزود: تکیه بر رونق تولیدات داخلی علاوه بر اینکه می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

 

پرنیان با بیان اینکه هیچ بن بستی برای واحد های صنعتی در صورت کار جهادی وجود ندارد تصریح کرد: رونق واحدهای صنعتی جز با اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی مدنظر مقم معظم رهبری محقق نمی شود.

 

وی ادامه داد: مدیران شهرک های صنعتی استان تهران میزکار خود را داخل واحدهای صنعتی دایر کرده‌اند و تلاش دارند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کرده و با همفکری با صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تولیدکننده باید برای ادامه فعالیت خود به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار