سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

گزارش اولیه سازمان هواپیمایی درباره علت سانحه هواپیمای کاسپین

طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 27
کد خبر: ۳۴۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.

 

بر اساس مشاهدات پرسنل فرودگاه، هواپیما مقداری طول باند را از دست داده و پس از فرود در باند ۱۳ پس از برخورد با فنس فرودگاه از محوطه خارج شده و در بلوار نزدیک فرودگاه متوقف شده است.

 

 

نيما مهجانى مسافر پرواز هواپيمايى كاسپين در خصوص چگونگى خروج از باند هواپيما از باند فرودگاه ماهشهر خوزستان توضيحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظر