نویدکیا سرمربی سپاهان شد پیولی رسما از النصر اخراج شد کلیات لایحه ساماندهی پهپاد‌های غیر نظامی تصویب شد سخنگوی وزارت خارجه: حمله به پایگاه العدید دفاع مشروع بود و نباید اقدام علیه قطر محسوب شود تاج: شنبه درباره تاریخ آغاز لیگ تصمیم گیری می‌شود/ قوانین نقل‌ و انتقالات تغییر می‌کند اولین خرید تراکتور از پرسپولیس آمد قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم/ برنامه هسته‌ای ایران با سرعت بیشتری به پیش می‌رود طرح تعلیق همکاری‌های ایران با آژانس در مجلس تصویب شد بیانیه بریکس در محکومیت تجاوز اسرائیل و آمریکا به ایران غذاهای مفید و مضر برای دندان درد را بشناسید پرسپولیس رسما قید گزینه استقلال را زد؛ زورمان نمی‌رسد و قیمت نجومی است! ساپینتو برای استقلالی شدن یک لژیونر شخصا وارد مذاکره شد پیکر سردار سلامی در گلپایگان تشییع می‌شود ویتکاف: در حال مذاکره با ایران هستیم ۳ جاسوس موساد در ارومیه به دار مجازات آویخته شدند + عکس

گزارش اولیه سازمان هواپیمایی درباره علت سانحه هواپیمای کاسپین

طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 27
کد خبر: ۳۴۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.

 

بر اساس مشاهدات پرسنل فرودگاه، هواپیما مقداری طول باند را از دست داده و پس از فرود در باند ۱۳ پس از برخورد با فنس فرودگاه از محوطه خارج شده و در بلوار نزدیک فرودگاه متوقف شده است.

 

 

نيما مهجانى مسافر پرواز هواپيمايى كاسپين در خصوص چگونگى خروج از باند هواپيما از باند فرودگاه ماهشهر خوزستان توضيحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظر