محرومیت ۳ ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگ صعود ۱۵ پله‌ای بیرانوند در جدیدترین رنکینگ جهانی عربستان به دنبال شکار ستاره ایرانی / طارمی از اینتر جدا می‌شود؟ زمان واریز کامل کسورات اردیبهشت بازنشستگان کشوری اعلام شد آمریکا پایگاه‌های نظامی خود را در سوریه به یک پایگاه کاهش خواهد داد بازگشت دوومیدانی‌کاران به ایران در غیاب حاشیه‌سازان بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو در جاده قدیم کرج آینده مبهم گندوز در پرسپولیس/ احتمال جدایی بیشتر است اینفوگرافیک/ حداقل حقوق برای حذف یارانه چقدر است؟ طوفان سهمگین در سیستان و بلوچستان ۱۵۴۴ نفر را راهی بیمارستان کرد «سیدورف» با استقبال رسمی مدیران استقلال وارد تهران شد + عکس «جان‌پیرو گاسپرینی» سرمربی جدید رم شد گروگانگیری خونین در لنگرود / مردی که می‌خواست همسرش را در خانه آتش بزند در تیراندازی متقابل با ماموران کشته شد تصاویر/ روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ خرداد

گزارش اولیه سازمان هواپیمایی درباره علت سانحه هواپیمای کاسپین

طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 27
کد خبر: ۳۴۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.

 

بر اساس مشاهدات پرسنل فرودگاه، هواپیما مقداری طول باند را از دست داده و پس از فرود در باند ۱۳ پس از برخورد با فنس فرودگاه از محوطه خارج شده و در بلوار نزدیک فرودگاه متوقف شده است.

 

 

نيما مهجانى مسافر پرواز هواپيمايى كاسپين در خصوص چگونگى خروج از باند هواپيما از باند فرودگاه ماهشهر خوزستان توضيحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده