توزیع کارت هدیه بین نمایندگان مجلس تهران-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

توزیع کارت هدیه بین نمایندگان مجلس تهران

عضو هیأت‌رئیسه مجلس در ارتباط زنده با شبکه خبر با اشاره به توزیع کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی میان منتخبان استان تهران، گفت: تمام منتخبان استان این هدایا را باز گردانده و به آن دستگاه اجرایی هم تذکر داده شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 30
کد خبر: ۴۴۱۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره بازگرداندن کارت هدیه نقدی که یکی از دستگاه‌های اجرایی به منتخبان استان تهران در مجلس داده بود اظهار داشت: اخیراً جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان تهران و یکی از دستگاه‌ها برگزار شده بود که در پایان جلسه دو کارت هدیه به نمایندگان داده شد اما وکلای ملت از این هدیه ناراحت شده و آن را بازگرداندند.

 

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته هم چنین اتفاقاتی را ما شاهد بودیم افزود: در مجلس نهم و در کمیسیون برنامه و بودجه خاطرم هست که یکی از دستگاه‌های اجرایی به نمایندگان تبلتی را هدیه داد که نمایندگان نسبت به این اقدام آن دستگاه اعتراض کردند و آن هدیه را بازگرداند.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از جلسه اخیری که بین یکی از دستگاه‌های اجرایی با نمایندگان استان تهران برگزار شده بود تمامی نمایندگان هدایای توزیع شده را باز گردانده و نشان دادند که نماینده واقعی مردم هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که به هیچ وجه هدایایی را بین نمایندگان مجلس توزیع نکنند هر چند که در قانون ممنوعیتی برای دریافت هدیه وجود ندارد چرا که توزیع این هدایا می‌تواند شائبه‌برانگیز باشد چرا که نمایندگان مجلس ناظر بر دستگاه‌های اجرایی هستند.

 

وی درباره تذکر هیأت رئیسه به دستگاه‌های اجرایی درباره عدم توزیع هدایا بین نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در هیأت رئیسه مطرح شده و قرار است به دستگاه‌های اجرایی گفته شود که از این کار ممانعت کنند.

 

منبع: همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار