ساعت پخش بازی استقلال تراکتور سازی امروز + ترکیب-راهبرد معاصر

ساعت پخش بازی استقلال تراکتور سازی امروز + ترکیب

تیم های استقلال و تراکتور سازی امروز شنبه 21 تیر 99 به مصاف هم میروند و ساعت پخش بازی استقلال تراکتور سازی امروز اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 11
کد خبر: ۵۰۱۵۶

به گزارش راهبرد معاصر، تیم های استقلال و تراکتور سازی در چارچوب بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه 21 تیر 99 به مصاف هم میروند و ساعت پخش بازی استقلال تراکتور سازی امروز اعلام شد.

 

گفتنی است؛ دیدار استقلال و تراکتورسازی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 

ترکیب تراکتور مقابل استقلال

تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی از ساعت ۲۱ امشب میهمان استقلال تهران در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر است که شیوع بیماری کرونا مانع از حضور هواداران شده است.

 

با این حال ساکت الهامی سرمربی تراکتور تبریز از ترکیب زیر برای بازی امشب مقابل استقلال تهران استفاده می‌کند:

 

رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی، اکبر ایمانی، سعید مهری، مهدی تیکدری، میثم تیموری، احسان حاج صفی، رضا شکاری، محمدرضا آزادی و ساسان انصاری.

 

ترکیب استقلال مقابل تراکتور

طبق اعلام فرهاد مجیدی بازیکنان اصلی آبی پوشان پایتخت به این شرح است:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، علی کریمی، علی دشتی، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

 

پخش زنده بازی استقلال و تراکتور را از کدام شبکه ها دنبال کنیم؟

پخش زنده دیلی فوتبال
پخش زنده شبکه سه
شبکه رادیویی ورزش
شبکه بین اسپورت ۳
پخش زنده آپارات

 

برنامه پخش بازی استقلال و تراکتوسازی تبریز

اگر هنگام پخش زنده دیدار استقلال و تراکتور ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است.

 

بازی استقلال و تراکتور در حالی برگزار می شود که آبی پوشان شروع خوبی پس از آغاز مجدد لیگ برتر نداشتند.تیم فوتبال استقلال در سال ۹۹ هنوز با فرهاد مجیدی به پیروزی نرسیده است.

 

آبی پوشان پس از امتناع از سفر به جم به بهانه بازیکنان کرونایی و لغو بازی با پارس جنوبی، این هفته مجبورند در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور تبریز باشند.

 

این در حالی است که فرهاد مجیدی تمرینات استقلال را تعطیل کرده بود!

 

استقلال حالا با یک بازی کمتر و ۳۷ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر است و اگر مقابل تراکتور بازنده شود هم از رده هفتم پایین تر نخواهد رفت.

 

از سوی دیگر تراکتور ۴۱ امتیازی در رده سوم جدول است و شانس رسیدن به رده دوم جدول را دارد.

 

تراکتورسازی هم از ابتدا با از سرگیری رقابت های لیگ برتر مخالف بود اما اکنون مصرانه خواهان انجام بازی با استقلال است.

 

استقلال اگر در بازی امشب شنبه ۲۱ تیر ۹۹ مقابل تراکتور امتیاز از دست بدهد، خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بیش از پیش احساس خواهد کرد.

 

استقلال در این بازی چند بازیکن اصلی خود مثل وریا غفوری را در اختیار ندارد.کاپیتان آبی پوشان در قرنطینه به سر می برد و تست کرونایش مثبت بوده است.

 

به گزارش دیلی فوتبال، از سوی دیگر محمد دانشگر هم در رسانه ها می گوید حال جسمانی اش خوب نیست .تراکتور هم چند بازیکن خود از جمله اشکان دژاگه کاپیتان خود را ندارد
.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار