جزئیات طرح جدید مجلس برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

جزئیات طرح جدید مجلس برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از طرح جدید پارلمان برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 18
کد خبر: ۵۱۰۵۹
به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از طرح جدید مجلس برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی، گفت: این طرح در یک ماده واحده تدوین و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.
 
 
وی افزود: پس از اعلام وصول طرح خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی، این طرح در کمیسیون امنیت ملی و دیگر کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
 
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: هدف ما از این طرح این است که جمهوری اسلامی ایران در راستای بازدیدهای آژانس از تأسیسات هسته‌ای، مراکز نظامی و بعضی بازدیدهایی که از برخی دانشگاه‌ها، صورت گرفته، دست برتر را داشته باشد و بتوانیم حربه‌ای در برابر تحریم‌های آمریکا داشته باشیم.
 
 
حجت‌الاسلام نبویان در پایان با اشاره به جزئیاتی از ماده واحده طرح خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی، خاطرنشان کرد: ما در این طرح گفته‌ایم که دولت ملزم است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند و نظارت‌ها را صرفاً تحت پادمان بپذیرد و اجرایی کند./ تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده