سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد اعلام محدودیت‌های ترافیکی از ۷ تا ۱۰ آبان در برخی از جاده‌های کشور این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی تشکیل پرونده قضائی برای فائزه هاشمی زمان توزیع کارت آزمون کانون وکلا اعلام شد تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات/ سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول اجرای ساعات کاری ادارات جدید شد مدارس این شهر‌ها فردا چهارشنبه ۷ آبان تعطیل شد/ تاخیر در فعالیت ادارات خوزستان + جزئیات  وکیل مدافع پژمان جمشیدی: موکلم ممنوع الخروج نبوده است  خروج سهامدار اصلی بانک آینده از کشور صحت دارد؟

دلیل اختلال در سامانه پاسخگویی سازمان تامین اجتماعی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره اختلال در سامانه 1420 توضیحاتی ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط زنده تلویزیونی درباره اختلال در عملکرد سامانه ارتباطات مردمی 1420 توضیح داد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه قرار داریم و سازمان تأمین اجتماعی طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرده است با حجم زیاد تماس‌‌ها روبه‌رو شده‌ایم. به همین دلیل زمان پاسخگویی به هموطنان طولانی‌تر شده است.

 

وی افزود: از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا افرادی که بیمه بیکاری شامل حال‌شان می‌شود برای اطلاع از جزئیات آن با این سامانه تماس می گیرند که یکی دیگر از دلایل شلوغی خطوط این موضوع است.

 

بیوس ادامه داد: همچنین طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که شامل حال 3.5 میلیون نفر خواهد شد با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌های مدیرعامل سازمان از اول مردادماه اجرایی می‌شود و در این زمینهه بازنشستگان و خانواده‌هایشان پرسش‌های متعددی را مطرح می‌کنند.

 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره دلیل زیاد نشدن ظرفیت پاسخگویی تماس‌های مردمی توضیح داد: خوشبختانه ظرفیت خطوط ما تا یک ماه آینده توسعه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر روزانه حدود 10 هزار تماس مردمی داریم و در حال توسعه این سامانه هستیم.

 

وی در پایان گفت: سامانه ارتباطی 1420 از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 22 پاسخگوی تماس‌های مردمی است و تلاش خواهیم کرد با افزایش ظرفیت این سازمانه مدت زمان پاسخگویی 24 ساعته شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار