مراکز آموزشی مازندران شنبه غیر حضوری است تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی خبر خوش برای بازنشستگان و کارکنان نظام سلامت وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه ۴ اسفند مدیر عامل خبرگزاری قوه قضائیه: هر دو سارق دانشجوی دانشگاه تهران ایرانی هستند انسداد محور عباس آباد-کلاردشت به علت ریزش کوه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور / بارش برف و باران در برخی محور‌ها افتتاح بازار بزرگ میوه و تره‌بار غرب استان تهران در شهریار بارش برف و باران شدید در مازندران / سفر به شمال ممنوع هواشناسی: یخبندان در راه تهران؛ هوا ۱۰ درجه سردتر می‌شود وزیر آموزش و پرورش: حل مسائل معیشتی معلمان از اولویت‌ها است پرداخت حقوق فرهنگیان با نرم‌افزار جدید دستمزد در آینده نزدیک توضیحات وزیر آموزش و پرورش در خصوص رقم یک میلیونی بازمانده از تحصیل در کشور صحنه قتل دانشجوی دانشگاه تهران بازسازی شد هواشناسی ایران ۲ اسفند؛ هشدار بارش سنگین برف و یخبندان در ۱۵ استان

دلیل اختلال در سامانه پاسخگویی سازمان تامین اجتماعی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره اختلال در سامانه 1420 توضیحاتی ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط زنده تلویزیونی درباره اختلال در عملکرد سامانه ارتباطات مردمی 1420 توضیح داد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه قرار داریم و سازمان تأمین اجتماعی طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرده است با حجم زیاد تماس‌‌ها روبه‌رو شده‌ایم. به همین دلیل زمان پاسخگویی به هموطنان طولانی‌تر شده است.

 

وی افزود: از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا افرادی که بیمه بیکاری شامل حال‌شان می‌شود برای اطلاع از جزئیات آن با این سامانه تماس می گیرند که یکی دیگر از دلایل شلوغی خطوط این موضوع است.

 

بیوس ادامه داد: همچنین طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که شامل حال 3.5 میلیون نفر خواهد شد با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌های مدیرعامل سازمان از اول مردادماه اجرایی می‌شود و در این زمینهه بازنشستگان و خانواده‌هایشان پرسش‌های متعددی را مطرح می‌کنند.

 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره دلیل زیاد نشدن ظرفیت پاسخگویی تماس‌های مردمی توضیح داد: خوشبختانه ظرفیت خطوط ما تا یک ماه آینده توسعه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر روزانه حدود 10 هزار تماس مردمی داریم و در حال توسعه این سامانه هستیم.

 

وی در پایان گفت: سامانه ارتباطی 1420 از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 22 پاسخگوی تماس‌های مردمی است و تلاش خواهیم کرد با افزایش ظرفیت این سازمانه مدت زمان پاسخگویی 24 ساعته شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر