ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

مطالبه مردمی برای تشدید مقابله با اراذل و اوباش

مطالبه مردمی برای تشدید مقابله با اراذل و اوباش فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه به هیچ فردی اجازه تعدی و تعرض به حقوق مردم را نمی‌دهیم، گفت: با پنجه اقتدار در برابر اراذل و اوباش ظاهر می‌شویم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 07
کد خبر: ۵۷۹۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه در مقابل اراذل و اوباش با پنجه اقتدار ظاهر می‌شویم، خاطرنشان کرد: در مقابل قانون شکنان و متعرضان به حقوق مردم براساس قانون و البته با پشتیبانی قوه قضائیه عمل و افراد سودجو و متعرض را شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

 

سردار اشتری با اشاره به مطالبه مردمی در راستای تشدید مقابله با اراذل و اوباش، خاطر نشان کرد: این موضوع همواره در دستور کار ناجا بوده و هست و امروز تشدید اقدامات را به عنوان یک اولویت دنبال و اجرایی می‌کنیم.

 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: به هیچ فردی اجازه عربده کشی، قانون شکنی و تعدی به حقوق مردم را نمی‌دهیم و اراذل و اوباش بدانند که در برابرشان کوتاه نمی‌آییم و با اقتدار برخورد می‌کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همراهی مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها با نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: جا دارد در همین جا از همکارانم به ویژه خانواده هایشان به پاس جانفشانی در ماموریت‌ها قدردانی کنم؛ در شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم سبزپوشان ناجا ماموریت‌های ذاتی و قانونی خود را دنبال می‌کنند.

 

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، مطرح کرد: نیرو‌های یگان ویژه که در همه عرصه‌ها در کنار مردم و همراه آنان هستند در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند و شاهد اقداماتی، چون ضدعفونی کردن معابر و سایر فعالیت‌های دیگر بودیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خدمت به مردم را توفیق می‌دانیم، بیان کرد: ارائه مطلوب‌ترین خدمات به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و از طرفی برای ارتقاء امنیت در کشور تلاش روزافزون می‌کنیم./ پانا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار