سنای آمریکا هم به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ رای داد پزشکیان دکترای افتخاری جراحی قلب از پاکستان دریافت کرد ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟ ماجرای ورود بازرسان آژانس به ایران چیست؟

ابتلا سخنگوی کاخ سفید به کرونا

ابتلا سخنگوی کاخ سفید به کرونا رسانه‌های آمریکا امروز دوشنبه گزارش دادند سخنگوی کاخ سفید به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 05
کد خبر: ۶۱۸۲۳

به گزارش راهبرد معاصر  نتیجه آزمایش تشخیص ابتلا به «کووید-۱۹» برای «کایکلی مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید مثبت گزارش شده است.

برخی از رسانه‌های آمریکا ویدئویی از سخنرانی بدون ماسک مک‌اینانی در جمع خبرنگاران منتشر کرده‌اند. او یکشنلبه شب (به وقت محلی) در جمع خبرنگاران حضور داشته است.

این خبر در شرایطی اعلام شده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از چند روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان «والتر رید» در واشنگتن بستری شده است.

«هوپ هیکس»، دستیار ترامپ، «نیک نولا»، محافظ شخصی او و برخی از دیگر کارکنان کاخ سفید در روز‌های گذشته به این ویروس مبتلا شده‌اند. روزنامه یو‌اس‌ای‌تودی نوشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش مک‌اینانی، اکنون ۹ نفر از نزدیکان ترامپ به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی چند روز پیش گزارش داده بود بعد از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای «دونالد ترامپ» به بیماری «کووید-۱۹» کاخ سفید در هراس فرو رفته است.

مک‌اینانی گفته که هنوز علائم بیماری در او ظاهر نشده، اما او روند قرنطینه را از امروز آغاز خواهد کرد. او در بیانیه‌ای گفت با خبرنگاران رسانه‌ها «تماس نزدیک» نداشته است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین خاطرنشان کرده روز پنجشنبه که در جمع خبرنگاران حاضر شده اطلاعی از ابتلای هوپ هیکس به این ویروس نداشته است.

برخی از رسانه‌های آمریکا در روز‌های گذشته گزارش داده‌اند کاخ سفید روز پنجشنبه از بیماری هیکس خبر داشته، اما در ابتدا تلاش کرده این مسئله را از عموم پنهان کند.

تابناک

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار