تمدید محدودیت های کرونایی تهران-راهبرد معاصر

تمدید محدودیت های کرونایی تهران

محدودیت های کرونایی تهران در هفته جاری تمدید شد و احتما تمدید مجدد این محدودیت ها وجود دارد. جزئیات تمدید محدودیت های کرونایی تهران را در این خبر میخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 17
کد خبر: ۶۳۳۳۳

به گزارش راهبرد معاصر،  تمدید محدودیت های کرونایی تهران در هفته جاری توسط استانداری تهران اعلام شد. با توجه به وضعیت قرمز کرونا در تهران و اوج‌گیری شیوع در پایتخت احتمال تمدید محدودیت های کرونایی وجود دارد.

 

تمدید محدودیت های کرونایی تهران

 

تمدید محدودیت های کرونایی در تهران تا پایان هفته جاری

انوشیروان محسنی بندپی اعلام کرد: در خصوص برگزاری کلاس‌ها در مدارس, دانشگاه‌ها و سایر آموزشگاه‌ها تاکید بر آموزش‌های غیر حضوری و بهره‌گیری از فضای مجازی است.

 

وی یادآورشد: همچنان استفاده از ماسک از درب منزل برای شهروندان در استان تهران ضروری و الزامی است.

 

محسنی بندپی اضافه کرد: ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش هاو فعالیت باشگاه‌های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و همچنین برگزاری نماز جمعه ادامه دارد.

 

تمدید محدودیت های کرونایی تهران

 

بر اساس آخرین خبر از سوی سخنگوی وزارت بهداشت که ظهر امروز اعلام شد: تعداد جان باختگان کرونا در کشور از ۳۰ هزار نفر گذشت.

 

تاکنون ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۵۳ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

 

جزئیات محدودیت‌های کرونایی در پایتخت

سر هنگ نادر مرادی اظهار کرد: تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ مهر تا پایان هفته جاری اول آبان در استان تهران به قوت خود باقی است.

 

وی افزود: در خصوص برگزاری کلاس‌ها در مدارس, دانشگاه‌ها و سایر آموزشگاه‌ها تاکید بر آموزش‌های غیر حضوری و بهره‌گیری از فضای مجازی است.

 

تمدید محدودیت های کرونایی تهران

 

رئیس پلیس اماکن تهران گفت: ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها و فعالیت باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی همچنین ادامه دارد.

 

تمدید محدودیت های کرونایی تهران

 

تعطیلی مراکز فرهنگی هنری تهران

به گفته استاندار تهران تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تا پایان هفته جاری در استان تهران به قوت خود باقی است.

 

با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونای تهران تعطیلی مراکز محل تجمع همچون سینماها، کتابخانه‌ها، سالن‌های نمایش، آموزشگاه‌های هنری و… برای یک هفته دیگر تمدید شد.

 

تمدید محدودیت های کرونایی تهران

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه با توجه به اهمیت موضوع، از محدودیت‌های اعلام شده تبعیت می‌کند.

 

بنا بر اعلام ستاد مقابله با کرونای تهران این مراکز تا پایان هفته جاری یعنی از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان‌ماه تعطیل خواهد بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده