مهاجم آبی‌ها دوباره مصدوم شد-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

مهاجم آبی‌ها دوباره مصدوم شد

به نظر می رسد پپ گواردیولا دوباره برای مدتی قادر به استفاده از سرخیو آگوئرو نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 26
کد خبر: ۶۴۴۸۴

به گزارش راهبرد معاصر مصدومیت سرخیو آگوئرو در اواخر فصل گذشته باعث شد او مقطع پایانی فصل را از دست داده و نتواند در لیگ قهرمانان سیتیزن ها را همراهی کند. این مهاجم 32 ساله و آرژانتینی همین چندی قبل شرایط بازی کردن را پیدا کرده بود، اما دوباره در جریان تساوی ابتدای هفته سیتی مصدوم و در بین نیمه تعویض شد.

حالا نشریات انگلیسی مدعی شدند سرخیو آگوئرو در هفته های آتی قادر به همراهی سیتی نخواهد بود و در بهترین حالت می تواند در ترکیب تیم ملی آرژانتین در بازی های ملی ماه آینده به میدان برود. آزمایشات ابتدایی نشان از مصدومیت دوباره سرخیو آگوئرو داده و او در این مقطع حساس در ترکیب سیتی حضور نخواهد داشت.

در این میان منچسترسیتی دیدارهای حساسی مانند جدال با لیورپول در لیگ برتر نیز پیش رو دارد و باید در لیگ قهرمانان نیز برای صعود مبارزه کند. قرارداد سرخیو آگوئرو در پایان فصل با منچسترسیتی به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید صورت نگرفته است. پپ گواردیولا چندی قبل تمدید قرارداد سرخیو آگوئرو را منوط به عملکرد او در ماه های آتی دانست و با ادامه این روند احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل وجود دارد.

ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار