واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اعلامیه وزارت دادگستری آمریکا-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اعلامیه وزارت دادگستری آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی به اعلامیه وزارت دادگستری آمریکا واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 30
کد خبر: ۶۴۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به اعلامیه وزارت دادگستری آمریکا نوشت: "دزدان دریایی کاراییب" علناً با آنچه به غارت برده‌اند فخر می‌فروشند.

 

فقط یک نکته، همانطور که قبلاً هم گفته‌ایم: این محموله متعلق به ما نبوده است. اما در هر صورت قطعاً نفت شخص دیگری به سرقت رفته است. هیچ متمدنی، به دزدی افتخار نمی‌کند.

 

به رژیم یاغی ایالات متحده: [بر خلاف ادعاهایتان] ابزارهای اعمال فشار شما هر روز در حال محدودتر شدن هستند، این در حالی است که در مورد انتخاب‌های ایران کاملاً برعکس است.

 

کافی است از مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین بپرسید!

 

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این کشور روز پنجشنبه ۱.۱ میلیون بشکه از نفت چهار کشتی توقیفی در آب‌های آزاد را فروخته است.

 

ارزش این محموله نفتی، ۴۰ میلیون دلار بوده است.

آمریکا این محموله نفتی را به شیوه دزدان دریایی با توقیف چهار کشتی در ۲۳ مردادماه که عازم ونزوئلا بود؛ به سرقت برد.

 

مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده