ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت امروز ۱ آذر ۹۹-راهبرد معاصر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت امروز ۱ آذر ۹۹

پرسپولیس با همان سیستم همیشگی مورد نظر یحیی به مصاف تیم آبادانی می‌روند. در ادامه ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت امروز ۱ آذر ۹۹ را مشاهده کنید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 21
کد خبر: ۶۷۶۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  پرسپولیس باید امروز در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تا ساعاتی دیگر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان باشد و سرخپوشان که در بازی هفته نخست دو امتیاز حساس از دست داده‌اند نیاز مبرم به کسب برتری در بازی امروز دارند تا بیش از این از کورس بالای جدول عقب نمانند.

 

پرسپولیس در این بازی حامد لک را مثل دیدارهای قبلی درون دروازه می‌بیند که عملکرد خوبی تا کنون داشته است. در خط دفاع هم فعلاً گل‌محمدی گزینه‌ای به جز جلال حسینی و کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی ندارد و تا کنون جانشین مطمئنی به جای شجاع خلیل زاده جذب نشده است.

 

در سمت راست شاهد حضور مهدی شیری هستیم و سمت چپ هم در اختیار سعید آقایی است. میلاد سرلک و احمد نوراللهی دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این دیدار هستند.

 

در خط جلوی سرخپوشان هم شاهد حضور سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستیم که نعمتی متمایل به راست بازی می‌کند و پهلوان متمایل به چپ.

 

کمی جلوتر و در خط حمله شاهد حضور وحید امیری هستیم که کمی عقب تر از مهدی عبدی به عنوان مهاجم نوک سرخپوشان بازی می‌کند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، وحید امیری، احسان پهلوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده